תפסיקו למכור את המדינה

תפסיקו למכור את המדינה
תפסיקו למכור את המדינה

קמפיין חדש נגד הפרטת הגנים הלאומיים של ישראל עלה היום לאוויר. השחקנים טלי שרון ואלדד פריבס משתתפים בסרטון מיוחד שהופק לטובת הקמפיין שכותרתו "תפסיקו למכור את המדינה" ומופץ כעת באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. הקמפיין בחסות עמותת עיר עמים קורא לציבור הרחב להיכנס לאתר אינטרנט מיוחד שכתובתו notforsale.org.il ולשלוח מיילים לחברי הכנסת שהצביעו בעד חוק שיאפשר לגופים פרטיים לקבל לידיהם את זכויות הניהול על גנים לאומיים דוגמת מצדה, ראש הנקרה, עיר דוד, נחל אלכסנדר וכדומה. מטרת הקמפיין היא לעצור את החקיקה המסוכנת ולהחזיר את השליטה המלאה על נכסי הטבע וההיסטוריה של ישראל לידי הציבור הרחב.

ב-27 ליולי 2011 בעיצומה של המחאה לצדק חברתי, עלתה לקריאה טרומית בכנסת הצעת החוק "גנים לאומיים" של ח"כ ישראל חסון (קדימה), שתאפשר לגופים פרטיים (שאינם למטרות רווח) לקבל לידיהם את זכויות הניהול על גנים לאומיים. ההצעה אושרה בקריאה טרומית ברוב של 58 ח"כים מול 10 מתנגדים בלבד. בהצעה תמכו חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, בין התומכים – רובי ריבלין, משה כחלון, בני בגין, לימור לבנת, גדעון סער, עוזי לנדאו, רונית תירוש, אלי ישי, כרמל שאמה ואחרים. המניע לחקיקה השנויה במחלוקת היא עתירה לבג"ץ נגד הפעלת הגן הלאומי עיר דוד בידי עמותת הימין אלע"ד. עמותת עיר עמים הגישה את העתירה נגד ההתקשרות הבעייתיות בין הגוף הפוליטי לבין רשות הטבע והגנים ודיון בעתירה מתוכנן להתקיים בחודש הבא. ניסיון החקיקה של חסון אמור להכשיר את ההתקשרות עם אלע"ד ולמעשה לעקוף פסיקה עתידית של בג"ץ. הקמפיין הופק על ידי חברת דיבור.

תפסיקו למכור את המדינה
תפסיקו למכור את המדינה

קרדיטים
הפקה וקריאייטיב: DIBOOR מנהלת לקוח: טלי בריל במאי: נמרוד שרגאי תסריטאי: צביקה בשור ע.במאי: לימור שמילה צלם: גל דרן עורך: דורון ג'רסי תאורן: אלכס בנסמן מקליט: גל זייטמן אפטריסט: איתי מילר מלביש: תומר פרץ איפור: מיכל אפרתי עיצוב שלטים: ליה מאירסון מתאמת הפקה: ליטל עמוס אולפן: סאן וידאו ת"א

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים