עסקים בישראל צומחים ברשת

bizweb

עסקים בישראל צומחים ברשת הינה יוזמה של גוגל ישראל ומשרד התמ"ת שקמה על מנת לעזור לעסקים כמו שלך לנצל את מלוא הפונטנציאל שיש לרשת האינטרנט להציע. במסגרת היוזמה כל בעל עסק מקבל: אתר, אחסון ודומיין חינם לשנה עם תמיכה והדרכה ו-120 כרטיסי ביקור חינם.

מאיר ברנד מנכ"ל Google ישראל ומנהל אזורי דרא"פ ויוון: "עסקים שנמצאים באינטרנט מצליחים יותר מאלו שלא. אבל, פחות ממחצית העסקים הקטנים בישראל פעילים ברשת, או כי הם חושבים שזה מסובך או כי זה יקר להם. יוזמת "עסקים בישראל צומחים ברשת" תאפשר להם להקים אתר אינטרנט בחינם ובקלות, והשאיפה היא להעלות לרשת 20,000 עסקים קטנים תוך שנה. אנחנו מזמינים את העסקים להרים את הכפפה, להצטרף ליוזמה ולקחת את הצעד הראשון שלהם בעולם הדיגיטאלי."

עסקים בישראל צומחים ברשת. צילום -  ניב קנטור
עסקים בישראל צומחים ברשת. צילום - ניב קנטור

שר התמ"ת, שלום שמחון: "החיפוש באינטרנט אחר עסקים, שמבצעים אזרחים רבים מדי יום, נותן הזדמנות וביטוי לעסקים הקטנים בישראל, אלה שנבלעים בדרך כלל בשפע הפרסומות של החברות הגדולות. לעסקים הקטנים אין תקציבי פרסום גדולים, אך הם קיימים, פרושים בכל רחבי הארץ, מהווים רוב מוחלט מכלל העסקים בישראל, והם שמספקים פרנסה למחצית מהעובדים במשק, בעיקר בפריפריה ובקרב מגזרים יחודיים. לכן, בבואנו לקדם צמיחה ותעסוקה, העסקים הקטנים הם בדיוק המקום בו יש להתחיל ולפעול. אין ספק כי האינטרנט משמש מנוע צמיחה משמעותי והזדמנות פז עבור העסקים הקטנים בישראל. הפעילות של Google ואחרים בתחום נותנת במה למאות אלפי עסקים שלא זכו עד כה לחשיפה הראויה. משרד התמ"ת נותן את חסותו ליוזמה ויסייע בקידומה בעשרות כנסים שהסוכנות לעסקים קטנים תקיים השנה, באלפי מפגשי הדרכות וייעוץ שבהם יחולקו חומרים לעסקים ויוצע להם לקחת חלק ביוזמה, וכן בהפעלת מערך הייעוץ וההדרכות במקביל ליוזמה."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

סגור לתגובות.

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים