רץ ברשת: המילואימניקים נגד משטרת ישראל

רץ ברשת: המילואימניקים נגד משטרת ישראל
רץ ברשת: המילואימניקים נגד משטרת ישראל

מתוך הסרטון: "יחס מביש למילואימניקים באדיבות משטרת ישראל "המהוללת" ומפקד מחנה ████. הסרטון צולם ב-24.5.12. בצומת הכניסה למחנה הצבאי ████, עד לפני שבוע (לפני שהתגייסו כל המילואימניקים ל-████) לא הייתה כל בעיה תעבורתית עם השילוט בצומת ███. אלא שאז החליט מפקד המחנה למקם שלט האוסר על פנייה שמאלה אל תוך המחנה". הסיפור המלא בסרטון מטה. עוד במשטרת ישראל: ארגון אנונימוס ישראל בהודעה למשטרת ישראל

עידכון 22:30 (27.05): הסרטון הוסר מהאתר לבקשת ██████. מיותר לציין שאת הסרטון המקורי (שלא הועלה לרשת על ידינו) ניתן עדיין למצוא ביו טיוב.

עידכון 23:21 (27.05): הסרטון הוחזר לאתר (לבלוג לצורך העניין) לאחר ש-██████ הבהיר שהיות והמזבלה היא בלוג אין היא נדרשת להסיר את הסרטון.

עידכון 23:29 (27.05): לאחר ישיבת דירקטוריון הוחלט להוריד שוב את הסרטון, היות ומדובר בבלוג פטריוטי המאמין כי ביטחון המדינה הוא מעל הכול!!!

תגובת משטרת ישראל: "ראש אגף התנועה, ניצב ברונו שטיין, הנחה מיד עם קבלת הסרטון לעיונו לבטל לאלתר את הדוחות שנרשמו בגין הפניה שמאלה בצומת המתועד וזאת בשל חוסר התאמה בין התמרור לסימון על פני הכביש. בנוסף, הוא הנחה לא לבצע אכיפה במקום עד להסדרת הנושא מול מע״צ. משטרת ישראל פתוחה לביקורת וקשובה לציבור אך יחד עם זאת ישנה דרך ראויה ומכובדת לעשות זאת. אנו רואים בחומרה את התנהגות הצלם שנהג באגרסיביות כלפי אנשי חוק, ובכלל זה שוטרי ומתנדבי התנועה, בליווי עריכה וכתוביות שאינן ראויות".

רץ ברשת: המילואימניקים נגד משטרת ישראל
רץ ברשת: המילואימניקים נגד משטרת ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. הדבר שהכי לא ברור בסיפור זה ש"מפקד המחנה החליט להציב תמרור".
    לפי מיטב זכרוני, סמכותו של מפקד מחנה נגמרת בגבולות המחנה…

  2. זונות… סליחה, אני מתנצל בפני העוסקות בזנות על ההעלבה…
    תתי-אדם, אנשים שפועלים בלי מחשבה עצמאית. גוף מטומטם שפוגע באזרחים במקום להיות שם בשבילם, כמו שאומרים בחו"ל "לשרת ולהגן".
    חרא מדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים