200 סטודנטים – 50 מדינות

MASTER_TARGUMPAL01_1

סרטון פתיח שצולם בסמארטפונים המורכב מכ-80 סרטונים ביתיים של יוצרי קולנוע מהעולם יפתח את הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים של אוניברסיטת ת"א במוצאי שבת הקרוב.

בעידן שבו כמעט לכל אדם יש סמארטפון עם מצלמה צמודה, הוחלט להשתמש בזמינות ובמידיות של התקשורת הגלובאלית. עשרות היוצרים הצעירים מכל העולם אשר סרטיהם התקבלו לתחרות הבינלאומית של הפסטיבל, התבקשו לשלוח וידאו קצר בו הם מצלמים את עצמם בשוט סגור ומשיבים על 5 שאלות אישיות וחושפניות. ראיונות אלו נערכו לפתיח קצר בן 40 שניות, המציג את הרב-גוניות של היוצרים שמאחורי הסרטים בשלל מחשבותיהם, חלומותיהם ופחדיהם של צעירים ברחבי העולם. החומרים הדוקומנטריים מחיי היומיום של היוצרים עוצבו לכדי פתיח תחת ידיהם האמונות של מחלקת הקריאייטיב של בית הפוסט גראוויטי ובתוספת שכבת גרפיקה בטכנולוגיה מתקדמת נוצרה תמונה בעלת רבדי משמעות ואסתטיקה רבים.

מהפסטיבל נמסר: "הפסטיבל נושא בשליחות חברתית עולמית, שמטרתה לאפשר כינוס רב תרבותי רחב היקף ויחיד מסוגו בעולם ליצירה הקולנועית הצעירה. אנו רואים בפסטיבל אמצעי תרבותי וחברתי יוצא דופן, המאפשר מפגש של עשרות יוצרים מכל העולם ומהווה בית בינלאומי לצעירים ושוחרי קולנוע מתרבויות שונות".

קרדיטים
במאי הפתיח: אלעד זכאי מוזיקה: גל לב גרפיקה ופוסט: גראוויטי הפקה: איילת פלדברג, טליה ברנשטיין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים