רץ ברשת: פרובבלי סרטון החתונה הישראלי הכי מושקע אי פעם

suprisevideonew

טרנד הפקת הסרטים לחתונות תופס תאוצה והשבוע הגיע לשיא חדש. בחתונתם של דנה ועמוס, עצר התקליטן את ריקוד הסלואו של הזוג בטענה שהוא עומד תחת איומיהם של בני המשפחה שמאלצים אותו להקרין את סרט ההפתעה. הסרט העלילתי הקצר, מספר על ה"סכסוך" בין משפחות הזוג שמנסות לטרפד את החתונה. את הסרט אשר הופק על ידי חברת DOCOART (דוקוארט) ליווה צוות חדשות ערוץ 2.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

27 תגובות לפוסט

27 תגובות

  1. ברור שהחכמים ברובי בוק (התגובה האחרונה ע"ש משה עובדיה) "אנשי מקצוע" מהמעלה הראשונה. אבל שכל, אין להם. האתר שקישרתם לתגובה גרוע יותר מהתגובה שלכם וכנראה שכך גם העבודה שאתם מספקים.
    סרט החתונה שכל כך עמלתם להשמיץ טוב, מקצועי ורץ בזכות עצמו. הגולשים באתר ישמחו ודאי לשמוע ולראות איזו עבודה אתם מסוגלים להציג.
    שם האתר זיבולים והשם שלכם בארץ צריך להיות זבלים. טוב יעשו בני ישראל אם ימנעו מלעשות אתכם עסקים ותחת זה יפנו לחבר'ה בדוקו-ארט שהוכיחו רצינות ומקצועיות רבה.

  2. כאחד שבא מהתחום…
    סרט גדול!
    נראה טוב, מעניין, מקצועי!

    סחטיין עליכם! לא יכול להשוות אף סרט חתונה שראיתי אי פעם לסרט הזה.
    איזה שטויות כתבו כאן. לא ייאמן!

  3. חייב לספר לכם את הצד שלי כאורח בחתונה הזו .
    הצפיה בסרט לא היתה חובה, אבל כולנו ללא יוצא מן הכלל בחרנו לצפות בסרט, ראינו איך החתן והכלה מתרגשים מההפתעה (וכן, זו היתה הפתעה בשבילם! תסתכלו שוב בכתבה… ), איך המשפחות התקרבו בעקבות זמן האיכות המשותף בהכנת ההפתעה הזו לזוג, וגם אנחנו האורחים, צחקנו, התרגשנו, הופתענו ולא הורדנו את העיניים מהמסך לרגע.

    לגבי מי שכתב על החוסר סנכרון בין התרגום לנאמר בסרט- נחמד היה לקרוא את זה מכיוון שכנראה היה צריך ממש לחפש הערות… אבל כאורח בחתונה רציתי לספר שה"חוסר סנכרון" היה במכוון בעקבות בדיחה של משהו שנאמר לפני הקרנת הסרט מה שהצחיק אותנו מאוד והתאים לסיום ההומוריסטי של הסרט.
    הריקודים בסרט כמו שכתבתו כאן, גרמו לכל האורחים להגיע לרחבת הריקודים ועשו שמח (וברקע רץ הקטע של המשפחה על המסכים- דבר שרק שיעשע אותנו עוד יותר. זו היתה המטרה- וזה עבד חזק!!!)

    חברים- שאפו על הכנת סרט ברמה שלא נראה כמותה!!!

  4. בתור אחת שבאמת לא קשורה לאף אחד מההפקה… אני יכולה להבין זוגות שרוצים לעשות משהו מיוחד אבל בביקורת שכתובה כאן למעלה יש מספר נקודות למחשבה, כתוב שאת הסרטון הכינו ההורים לזוג, אבל מדוע בכתבה בערוץ 2 אמרו שזה היה הרעיון של הכלה… אז איך יש כאן הפתעה? בנוסף מישהו ציין על חוסר עקביות בין הכתוביות למה שנאמר, בדקתי ובסצנה של האבות יש באמת חוסר עקביות. אז הביקורת בנושא זה נכונה. איכות הצילום לא רעה ואפילו יפה… אבל התסריט באמת לטעמי משעמם… והסיום עם הריקודים ארוך מידי.

  5. הטוקבקים הריצו אותי ישר לצפות בסרט. הייתי חייבת להבין במה מדובר…
    ועכשיו אני יכולה להגיד שזה אחד הסרטים המקסימים שראיתי! אני בטוחה שהוא שימח את הזוג ועניין גם את האורחים. הסיום של הריקודים גאוני! אני בטוחה שזה סחף אנשים לרחבת הריקודים והקפיץ את האירוע.

    אחרי שראיתי את הסרט היה לי ברור שהטוקבקים פה נכתבו על ידי מישהו שלא אהב את התחרות הקשה שהציבו לו פה ….
    מציעה לך, במקום לבזבז את הזמן היקר שלך בלנסות ולתקוע מקלות בגלגלים של אחרים, לך תשתפר בעצמך.
    בהצלחה

  6. באמת אחד הסרטים המושקעים והאמת מבוצע מעולה.
    לי זה נראה כמו מתחרה מתוסכל עם פה מלוכלך…..
    ולעתי זה דפנטלי הסרט הכי מושקע שעשו בארץ לחתונה!!

  7. יש חוסר סנכרון בין הכתוביות למה שבאמת נאמר… למשל שהאבות מתחבקים הם אומרים " יש כאן משהו…" אבל כתוב בכתוביות: "יש כאן רגע?"
    לא מקצועי

  8. בערוץ 2 אמרו שהכלה רצתה להכין את הסרט. וכאן כתוב שהסרט הוכן בתור הפתעה לזוג… אז איך בדיוק יש כאן הפתעה???

  9. האמת שהסרט לא משהו. לא נכנס לאיכות הצילום, או לעריכה אבל הסוף של הסרט מאוד מטופש במיוחד הריקודים בסוף שלא קשורים. חברים פשוט גרמתם סבל לאורחים. חבל להשקיע כלכך הרבה כסף בהפקה כזו. התסריט פשוט לא טוב ושום כתבה בערוץ 2 לא תהפוך את זה לסרט טוב וזו האמת.

  10. בזבוז כסף וזמן. נראה כמו אפקה של הערוץ הקהילתי. מסכנים האורחים בחתונה שהיו צריכים להסתכל על זה.

  11. מה זה השטויות האלו? אין לאנשים על מה להוציא את הכסף? במיוחד שמדובר בצילום לא רציני ולא מקצועי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים