קמפיין פרסומות: האם אמוציונאליות תציל את מעריב?

קמפיין פרסומות: האם אמוציונאליות תציל את מעריב?

גיתם BBDO בקמפיין סרטונים להצלת עיתון מעריב. הקמפיין בכיכובם של עובדי העיתון, ביניהם יעקב גרינוולד (מנהל דפוס), חן קוטס (עיתונאית) והצלם רובי קסטרו. "כדי שיעקב גרינוולד ואלפיים החברים שלו עובדי מעריב יוכלו להמשיך, קנו מעריב."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. למה ידיעות אחרונות? לך על הארץ וקבל מוצר מצוין במקום הזבל הרגיל . אם כב רלקרוא עיתון אז לקרוא עיתון , 80 שקל למהדורת סוף השבוע ויש לך הרבה מאוד נקוטדות למחשבה. אתה אפילו לא חייב לקרוא את עמודי הדיעות אם הם מרגיזים אותך

  2. קמפיין סרטונים להצלת עיתון מעריב. הקמפיין נגע לליבי ,אני באמת חושב שהעיתון חייב להמשיך ולהתקיים , הקמפיין בכיכובם של עובדי העיתון, ביניהם יעקב גרינוולד (מנהל דפוס), חן קוטס (עיתונאית) והצלם רובי קסטרו. "כדי שיעקב גרינוולד ואלפיים החברים שלו עובדי מעריב יוכלו להמשיך להתפרנס , קנו מעריב,
    עשיתי מעשה ,ביטלתי את ידיעות אחרונות ,לאחר 15 שנה ויותר, בהיותי מנוי בעיתון זה , הביטול חל מיום 14.10.2012, פניתי באינטרנט למחלקת מנויים ,וביקשתי לעשות מנוי בעיתונם , היום חזר אלי נציג מחלקת שרות מר אלירן בצלאל ,ומסר כי ההתחייבות הינה לשנה ,ועלות המנוי 89 ₪ , עקרונית הסכמתי ,אבל תהיתי באם חלילה העיתון ייסגר במהלך השנה , האם ההתחייבות השנתית שלי אחויב למשך כל השנה ,אלירן בצלאל אמר לי סמוך עלי לא תחויב מילה שלי , מילה זאת מילה ,אבל אני מעדיף את המילה הכתובה ,ביקשתי לעיין בהסכם ולחתום עליו ,בצלאל מתעקש כי אקבל עלי את ההתחיבות ,העביר פרטי כרטיס אשראי ורק אח"כ אקבל את ההסכם ,, זה מוזר בניגוד לכל חוק צרכנות , התרעמתי כמובן ,ביקשתי את הממונה עליו , בתגובה מר בצלאל הגאון טרק לי את הטלפון בפרצוף אגב סינון קללונת קטנה , באתי לברך יצאתי מקלל , לכו לעזאזל מעריב ,באמת אין לכם זכות קיום ,אני חוזר על ארבע לידיעות אחרונות .

  3. העובדים שבחרו בחגי מטר, שפעל ופועל להשמדת מקומות עבודה בכל המדינה וקורה למשיכת השקעות זרות מכל המדינה לא רק ההתנחלויות.

    העובדים שבחרו בחגי מטר כנציגם בוועד, שילכו לעזזל.

  4. הפוקוס היה צריך להיות אמינות, עיתונות חוקרת, בועטת.

    מכיוון שמעריב לא עושים שום דבר מאלה, כנראה שיש סיבה שהוא נסגר. חוסר עניין לציבור ודאגה לו.

  5. אכן קמפיין מביך. אנשים זונחים את העיתון כי הרוב עבר לאינטרנט והשאר קוראים את ביב השופכין החינמי של ביבי. הפוקוס צריך להיות לעשיה עתידית ולא לעבר. למשל, פיתוח הפורמט של העיתון לאתר אינטרנט שיכול להתחרות ב YNET (ולא, אנרג'י לא נחשב…)

  6. קמפיין מביך. במקום לנסות לשכנע אותנו עם הסיבה העיקרית לה לעיתון יש זכות קיום – התוכן, זה מה שהם מביאים. זזתי בספה באי נוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים