פרסומת רשת ישראלית: תפסיקו להיות פראיירים

poligara

הבמאי אנדי שוורץ בפרסומת רשת חדשה לרשת מוסכי דרייבר (Driver) המציגה "לראשונה בעולם המוסכים", מחיר קבוע מראש בלי הימורים לטיפולים ותיקונים. דרייבר – היחיד שדואג לך בעולם הרכב.

מתוך הסרטון: "ביקור במוסך זוהי חוויה שרובנו היו מעדיפים לוותר עליה, אבל אין ברירה – לפעמים חייבים לקחת את הרכב לטיפול או לתיקון. אתר WinWin בשיתוף עם דרייבר מגיש לך מחירון מוסכים שימושי ונוח, המאפשר למצוא את המוסך הזול והמשתלם ביותר בדיוק לשירות הנדרש. המחירון כולל גם פירוט מלא של מהות הטיפול – היקף שעות העבודה המוערך, החלפים במכלולים המטופלים ועלותם (כולל נתוני החלקים המקוריים לפי המלצות היצרן), והפעולות הנדרשות להשלמת הטיפול. כך ניתן לדעת בדיוק מה אמור להתקבל במסגרת התיקון או הטיפול, ולוודא שהענקת לרכב את הטיפול המיטבי. בנוסף, מחירון המוסכים מציג דגשים והערות כלליות אך חשובות לטיפול נכון ברכב שלך.מתחילים לחסוך בהוצאות הטיפול ברכב בעזרת מחירון המוסכים של דרייבר".

קרדיטים
במאי: אנדי שוורץ שחקנים: פולי רשף, רות פרחי, רועי רובני צילום: מתן בללתי ע.במאי: עודד שושן הפקה: מעיין גוטנמכר תאורה: דייב טאג'ר ע.צלם: ג'וני קרני איפור: צליל שי סאונד: רן ינון קריינות: עמיחי יעקבי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים