בחירות 2013: מחזירים את הליכוד לליכוד – סרטון פרובוקטיבי לקראת ההחלטה על האיחוד של הליכוד וישראל ביתנו מחר

videoma

לקראת ההחלטה על אישור האיחוד בין הליכוד וישראל ביתנו, עלה לרשת סרטון אשר נחשף לפני מספר דקות בתוכנית צינור לילה (ערוץ 10 – גיא לרר) המקווה להשפיע על ההחלטה הגורלית. הסרטון נוצר על ידי קבוצת פעילי מרכז הליכוד מהגרעין הקשה של המפלגה.

צפו במיטב הגאגים של הגולשים – ביברמן

מתוך תיאור הסרטון: "מחר 4000 איש יקבעו את עתיד מפלגתו של בגין ועתידה של המדינה ויקבעו אם על תנועת הליכוד המפוארת שהוקמה כדי לייצר שיוויון חברתי, לייצג את החלשים והחזקים, המזרחים והאשכנזים, הפריפריה והמרכז ותמיד לשמור על הציביון היהודי של המדינה, תמות ותתמזג עם מפלגה שהוקמה כדי לדאוג לסקטור הרוסי בלבד וכל המהות שלה היא להלחם בכל מה שיהודי והתבטאה נגד יוצאי עדות המזרח והליכודניקים במשך כל שנותיה. כל הסקרים מהיומיים האחרונים מראים שהאיחוד ירסק את כוחן של שתי המפלגות ויחזק את דרכי, יחימוביץ ולפיד – וזאת עוד לפני הדיווחים לפיהם ציפי לבני ואולמרט יחזרו להתמודד בשל האיחוד! המרוויח היחיד הוא ליברמן שהפחיד את ביבי עם סקרים מצוצים מהאצבע לפיהם האיחוד בריא לו כי ידע שישראל ביתנו תתרסק בבחערות הקרובות. להזכירכם, מדובר באותו איווט שרוב הציבור המתון, המסורתי והלא רוסי תופס כמחרחר מלחמה שונא יהדות".

מרצ בקמפיין אינטרנטי – הליכוד ביתנו הוא סכנה לבית של כולנו

"אותו ליברמן שנבחר רק כדי לעודד נישואים אזרחיים ומכירה סיטונאית של חזיר. אותו ליברמן שאמר על הליכוד: ״דגנרטים פיינשקרים״ והסביר שןב ושוב את ההבדל בינו לביננו. ליברמן לא בא לבד אלא עם 15 שיריונים למרות שלא היה משיג אף 8 מנדטים בבחירות הקרובות. כמו כן הבטיחו לו נציגות של שלושת אלפים חברי מרכז חדשים בסיעה החדשה מטעמו. מהלך זה ירבק לחלוטין את המפלגה מבפנים ןיהווה השתלטות מוחלטת של ישראל ביתנו. כך נמסרו המפתחות לליברמן ועוד חמש שנים לא ישאר זכר ממורשתו של בגין. ביבי הוא מנהיג טוב שעשה טעות מתוך לחץ – אנחנו חברי המרכז צריכים לשמור על המפלגה ולוודא שלא ישתלטו עליה גורמים עוינים שירבקו את כוחה בבחירות הקרובות ומעבר לכך – ישנו את דמותה ללא היכר". קליק לעמוד הפייסבוק Old Likud.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים