רץ ברשת: הילדות הפלסטינאיות שלא דופקות חשבון לאף אחד

girlpal

צפו בצעירות הפלסטינאיות אשר לא מפחדות לצווח ולדחוף את חיילי צה"ל אשר מצליחים להישאר מחוייכים ורגועים לנוכח המתקפה הזעירה והפרובוקטיבית, בסרטון שתופס תאוצה ויראלית בימים האחרונים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

26 תגובות לפוסט

26 תגובות

  1. איזה בושה… מעשה לא אינושי… מבוגרים שמשתמשים בילדים שהיו תמימים ומעצבים להם בראש כל המחשבות שעלו וכל מה שנאמר…. אני חושבת שמבוגרים כאלה ואנשים שמעודדים ילדים לחשוב בצורה כזו ולדבר בצורה כזו ולא חשוב באיזה סיטואציה הם ״פושעים״….
    אני מרחמת על הילדים האלו שבסרטון… על כל הרגש של הכעס שיש להם ׳בראש׳ שהם צריכים להתמודד איתו יומיום…. אני מאשימה הוריהם והאנשים האחראים עליהם…. אני חושבת שהחייל התנהג כראוי… והחיוכים שלו נבעו מחוסר ידע ובלבול של ״איך להגיב??״, במיוחד כאשר יש אנשים שמצלמים, גם אם לעיתים זה נראה כזלזול לתקשורת ולילדים שתוקפים אותו ואולי גם לחלק ניכר מהצופים בסרט…. כל אדם אחר היה מגיב בצורה דומה, גם אם הוא לא חייל….

    אני חושבת שהאנשים שמצלמים ושהיו שם עודדו את הילדים לתקוף את החיילים בצורה כזו, כדי למצוא חומר חדש לתקשורת ולטלוויזיה ולעולם בכלל… שפל….ועם זאת אי אפשר לדעת מה קדם לזה, אסור שנהיה שיפוטיים עד הסוף….

    ערבייה שחושבת בהיגיון….

  2. כל הכבוד לחיילים שלא ענו. מי שענה נגד החיילים טועה בגדול זו המדינה שלנו ולא נתן אותה ואת החיילים לערבים האלה. הם יתנהגו יפה כי זו המדינה שלנו!

  3. נו מה כוסעמקקק הבעיה שהם עושים את זה כי החיילים לא עושים שומדבר דבר שני משעמם להם בחייים האלה זה מה !!!!|
    והזה שאמר שיש פה גזענים זה בגלל שהוא בחיים לא התגייס ובחיים לא היה שם ושירת 3 שנים כמו כל גבר!!!
    לאנשים האלה אין להם מה לעשות חוץ מלהתנהג כמו ברברים ולצעוק עד שאין קול והכי מצחיק אם תשימו לב זה רק הילדים צעקו וההרים צילמוו כאילו מה באמת אתם עוד אחרי זה רוצים מדינה ??????
    תתנהגו כמו בני אדם ואז אולי תקבלו מדינה מה זה הדבר הזה בלאטטט מתנהגים כמו חיותתתתת

  4. זבלים!! איזה חיים בסרט!
    בגלל שבבית ספר שלי אני חייבת לדעת ערבים אז אני יודעת שהם אומרים: תעופו מפה יהודים מסריחים! זה השטח שלנו אללה ישמור עלינו וה' שלכם סתם ___" אז אני מאחלת לערבים הזונות שימותו ושיפול עליהם בניין ושימותו!! וה' שלנו הוא ה1 והיחיד והוא המלך , וישו… אני לא יפתח ת'פה שלי!@!@!
    ואלואי שהטנק היה דורס את הילדות האלה מה הן חשות את עצמן כאילו לא יודעת מה.
    והמניאק הזה שרץ שם ניסה לעבור איזשהו גבול שאסור לו ותפסו אותו 🙂
    אני הייתי משחררת אותו אחרי 25 שנה וגם זה אולי

  5. מה הם מקללות שימותו חחח הכי קורע שהבלונדינית מתנהגת בדיוק כמו גבר וכול שניה צורחת
    פשוט עצוב כמה שהם ***** חחח החילים לא מבינים מה הם צועקות רק צוחקים על הקול שלהם והם סתם חשות ילד אחד משלנו קורע את שתיהם

  6. [Comment ID #97381 Will Be Quoted Here]
    בת כלבבה ילדה הזאת אבל כל הכבוד לחיילים, שלנו ביגלל שהערביות צלמו אותם כדי שעם החיילים שלנו יענו ללהם אז הם יגידו איזה צבא מגעיל יש לנו ואין לנו יש לנו אתצ הצבא הכי טובב בעולם….

  7. מוות לערבים מוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערביםמוות לערבים

  8. הרי ידוע שזה פרובוקציה,אווו אם ילדים יהודים היו צועקים על שוטרים פלסטינאים אני מפחד לחשוב מה יקרה… רק ליהודים יהיו חלק מהעם שילכו ויצודדו את האוייבים שלנו, אבל זה רק בגלל הלב הרחמן שלנו,אין מה לעשות ככה נולדנו.
    יחי מדינת היהודים ולא ניתן לאף אויב לקחת לנו אותו!

  9. ערביות שרמוטות…נו מה..אנחנו רגילים לזה כבר…מי יתן וכל העם הערבי יימחק מהפה…ערביי הארץ וגם ערביי חוץ ואם אפשר אז גם כל השמאלנים חסרי הנשמה שהלוואי ויגיעו לגיהנום כי מיליון אחת סיבות לא מעניינות אותי…רק מטרה אח,שלא ישאר זכר לעם הערבי בארץ ואני אשמח מאוד אם גם בעולם…

  10. לא יאומן!! אין פה דיון בכלל… בכול מדינה בעולם לא משנה כמה מתורבתת ובני כמה הילדים ברגע שנוגעים בחייל או בשוטר ובמיוחד בנשק שלו אותו בנאדם חוטף מכות… מי שלא מאמין שיסע לאירופה ויצעק על שוטר נראה איך זה יגמר! כול הכבוד לחיילים המאופקים שנשארו רגועים ובושה למקבלי ההחלטות

  11. כמה סבלנות יש לחיילים האלו אני במקומם לוקח תרובה משחרר להם תקת על הראש לכל אחד מהם ויאללה שיילכו כוס עמק

  12. אודרום כןןן ערבים זונות מקללים כמו שרמוטות הייתי מביא לבת הקטנה כדור לעין לבת שרמוטה הזאת

  13. הם יודעים רק להביא ילדים שיראו כמה החיילים חראות.. אבל שהם שולחים טילים או הורגים בפיגועי טרור הם לא מראים.. [Comment ID #97367 Will Be Quoted Here]

    אז תפסיקו להגיד כמה החיילים חראות הם רק בני 19-22 !!! תפסיקו ללכלך !

  14. שימותוווו ערבים שונאי ישראל!!!! ולכל השמאלנים לא טוב לכם עופווווו לסוריהההההההה תמטותוווווו

  15. הן מקללות מחפשות להביא פרובוקציה והפלסטינית מצלמת כדי להראות לחארות האלה בצלם כמה החיילים שלנו אכזריים.

  16. חבל שלא טורחים לראות את הסרטון המלא.
    https://www.youtube.com/watch?v=oWlxLq-2RQA
    למטה כתוב מה היא צורחת ולמה (אה … רגע. … זה חשוב בכלל???! )
    וכן. תגובה מאופקת זה ניסוח יפה, זרקו על המפגינים גז גם לפני וגם אחרי. אפשר לראות בסרטון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים