פרסום ראשון: האקרים מנסים להכפיש את שמו הטוב של סילבן שלום ומפברקים פרובוקציה

פרסום ראשון: האקרים מנסים להכפיש את שמו הטוב של סילבן שלום ומפברקים פרובוקציה
פרסום ראשון: האקרים מנסים להכפיש את שמו הטוב של סילבן שלום ומפברקים פרובוקציה

עידכון: מומחה וידאו והאקר, שניהם בעלי ניסיון רב, בדקו בשעתיים האחרונות מטעם המזבלה את כל החומרים ועתה מתברר באופן ודאי כי מדובר בוידאו מפוברק שנועד לפגוע בשמו הטוב של השר סילבן שלום. בנוסף עדיין בבדיקה – יתכן ומדובר בפעילות קופי-קט ישראלית שנועדה לפגוע בשלום לקראת הפריימריז היום. את הבדיקה הזו כבר נשאיר למשטרת ישראל.

צוות הקראקרים ZCompany אשר פרצו לפני מספר ימים לחשבונות הפייסבוק, גימייל וטוויטר של השר סילבן שלום, מפרסם ברשת סרטון שקרי אשר כביכול מציג מספר התכתבויות של השר בגימייל שנפרץ, בדגש על תמונות פרובוקטיביות של בחורה מיסתורית אשר מדגמנת מספר פוזות אירוטיות. מבדיקה מתברר כי מדובר בניסיון להכפיש את שמו הטוב של שלום וישנה סבירות גבוהה, כי בשונה ממה שמוצג בסרטון, לא מדובר רק בגחמה של ההאקרים שנועדה לפגוע במשנה לראש הממשלה ואף יתכן וצוות ישראלי אחראי לפרובוקציה המדוברת אשר נועדה להכפיש את שמו הטוב של שלום לקראת הפריימריז שיתקיימו היום.

עידכון, תגובה ראשונית (בוקר): מגורמים שונים המקורבים לשר סילבן שלום נמסר כי כל אשר מוצג בסרטון הינו בגדר בדיה והתכתובות אשר מוצגות בסרטון מפוברקות.

ניתוח מומחה (ראשוני – לא רלוונטי יותר לאור הבדיקה): לסוגיית הבבילון – לגיטמי שקראקר שאינו דובר עברית ישתמש בתוכנת תרגום. אחת התוכנות שפתוחה מטה היא PuTTY – המאפשרת חיבור SSH לשרת, שדרכה אפשר לקבל גישת ROOT ובעצם לשלוט לגמרי על המכונה. בסטריפ הפרסומי של גוגל ישנה פרסומת לתוכנת סריקה שמחפשת אחר הזרקות SQL (פרצות אבטחה באתרים), כלומר מי שעשה צילום מסך חיפש על הנושא בגוגל ולכן קיבל פרסומות רלוונטיות.

הסרטון הועלה אמש לרשת תחת השם: "The dirty side of Silvan Shalom – Israeli Vice Prime Minister – By ZHC" או בעברית "הצד המלוכלך של סילבן שלום, סגן ראש הממשלה של מדינת ישראל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. אוי נו מיזבלה- ציפיתי ממכם ליותר ולא להעלאת ערימת הבלים כזו, שהיא כל כך לא אמינה ומלאה ברפש שאיננה ראויה לחשיפה כלל…. נו באמת! עדיף היה שתסירו את הפוסט המיותר הזה!

  2. רואים שהקראקר הוא ישראלי, על אף שניסה להסתיר זאת…
    כמה VPNים לא יסתירו את העולב שבדרך בה בחר להציג את זה…
    לגבי האיטיות, אני מניח שזה פשוט חיבור צד 4 ולכן הוא מאוד איטי יחסית…
    בטח VPN על פרוקסי

    אבל נראה מפוברק, הכל בג'ימיילים וכו'

  3. הרזולוציה של ההאקר, בחירת הסקין של סילבן, או מהירות ההורדה המזעזעת של התמונות (מה זה מודם 56K?!)

    אכן, תמונות קשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים