בחירות 2013: היום שאחרי – סרטון סטופ מושן

googmor

זיו בריגר, סטודנטית לעיצוב תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי חולון (HIT) מסכם את היום שאחרי הבחירות בסרטון סטופ מושן אפוקליפטי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. מנו ומניה. מגרמניה כת גאולה כמו בגרמניה יש שו יש מוחמד בפנים אחמד ועלי מנו ומניה דחקה הגיב:

    מנו מניה כת גאולה מכנסיה מגרמניה גם אחמד יגיע וגם מוחמד וכולו כולו ללללללחולולו

  2. מנו ומניה. מגרמניה כת גאולה כמו בגרמניה יש שו יש מוחמד בפנים אחמד ועלי מנו ומניה דחקה הגיב:

                                                                 ‏‏‏יום ששי 14 ספטמבר 2012

       ראש ממשלה נכבד,

     

    השבוע, נרצח בלוב שגריר אמריקה, הוא ועוד שלשה מחבריו. הסיבה: בן בליעל בארצות הברית, הפיק סרט התוקף את אישיותו של מוחמד ומשפיל את דמותו.

     

    מדוע זה קנאים מוסלמים רצחו דיפלומט אמריקאי, שלא היה לו כל קשר עם הפקת הסרט הנתעב בארה"ב ? – תשובה לכך, אוכל להציע לך, אם תאמר לי אתה, מדוע 'נערי הגבעות' הגיבו על פינוי 'מיגרון' בשריפת מסגדים ובכתיבת נאצות כגון: "ישוע הוא קוף" בחזיתו של 'מסדר השתקנים' בלטרון ובשריפת שער הכניסה למנזר. נערים ישראליים רכים בימים, שלמדו בישיבה בגדה, עשו זאת.

     

    תופעה ידועה היא בהיסטוריה: אנשים החדורים ב"שליחות משיחית", מבצעים מעשים פליליים, העומדים בניגוד לכל הגיון או מוסר אנושי ואפילו בניגוד למוסר הדת שלהם עצמם.

     

    אמנם, שם בלוב, מדובר ברצח ואילו אצלנו, "רק" מבעירים מסגדים ומורחים בזפת  דברי תועבה על קיר מנזר של אנשים תמימים, אולם, חזון למועד; הרצח הבא – בוא יבוא. קיבלנו על כך יותר מהתראה אחת. קנאות דתית המקצינה לכדי משיחיות, היא אבי כל חטאת! הדבר קורם עור וגידים לנגד עיניינו, ממש.

     

    טול, לדוגמא, את מתנחלי מיגרון. לא הרצון להגן על גבולות הארץ הניע אותם. אף לא הרצון ל'כבוש את השממה', דוגמת חלוצי העליה השנייה שכבשו את שיממת עמק יזרעאל והגליל. מה רחוקים הם, ה'חלוצים בגדה', מסביהם וסבותיהם, הדתיים הנערצים, שהקימו את קיבוץ 'טירת צבי' בעמק בית שאן לפני 75 שנה.

     

    וממה מתפרנסים הצעירים המשיחיים שלנו בגדה ? –לא נערך, מעולם, מחקר סוציולוגי, המגלה את מקורות הפרנסה של תושבי הגדה. אולם, אם ניטול את מיגרון כדוגמא, נגלה כי מחצית הגברים במיגרון, הם בטלנים הלומדים תורה על חשבון הציבור: ראה אתר "אמנה" בו נאמר כי "50% מהגברים ביישוב הם אברכים שלומדים בירושלים ויש מעט העוסקים במקצועות חופשיים" http://www.amana.co.il/?CategoryID=22&ArticleID=104

     

    ומה מספר לנו איתי הראל, היוזם של התנחלות 'מיגרון', על עיקרי אמונתו בהקמת ההתנחלות הבלתי חוקית על קרקע לא לו? במאמרו ב'ארץ' (5.6.2009) אמר את הדברים הבאים:

     

    "כבן השב לביתו, אל אדמות ארץ ישראל, אינני מזלזל בהיסטוריה הקצרה של התושבים הערבים באזור, אולם אין בשהות זו כדי להמעיט בכהוא זה מזכותנו המוחלטת על הארץ.

    הקמת יישובים חדשים והרחבת הקיימים הם קודם כל מימוש הציווי האלוקי של ירושת הארץ והמשך כיבוש השממה והעבודה העברית, ערכי הציונות המתחדשת, כמו גם צעד הומניטרי הכרחי לאוכלוסייה שקצב גידולה הוא מהגבוהים בארץ".

     

    במאמרו, הוא דיבר, בין היתר, על 'מוסר' אולם, זהו מוסר הוטנטוטי, הזר ליהדות. כל מעשייהם של המתנחלים, לא נועדו אלא כדי לקיים את "הצו האלוהי". אולם, בין לבין, הם מצאו 'היתר' לעבור על כמה וכמה "לאווים" שבתורה:

     

    *   גזילת קרקע השייכת לאחרים.

     *   הערמה על השלטונות בהקמת מאחז לא חוקי ללא היתר הממשלה. 

    *  "ציפצפו" על צווי ההריסה וצווי הפינוי שהרשות האזרחית הוציאה נגדם.

       *   הפיצו שקרים, כאילו יש בידם הוכחות של בעלות על הקרקע.

       *   הפיצו שקרים כי בעלי הקרקע הפלסטינאים, לא היו מעולם בעלי הקרקע.    

     *   המציאו לשלטונות מסמכים המעידים על 'זכותם' בקרקע, שנתגלו מזוייפים.

     *   בסרט שהפיקו, הפיצו שקרים, כאילו בעלי הקרקע הפלסטינאים הודו בבית 

         משפט שאין בידם, כלל, מסמכי בעלות על הקרקע. 

     *   ממש לפני הפינוי, הודיעו לבג"צ כי רכשו במיליון דולר חלק מהקרקע (16%

         בלבד…). ממי רכשו את הקרקע?  הפלא ופלא: מאותם בעלים שהכחישו

         את קיומם במשך 12 שנה תמימים!

     

    ומה לכל זאת ולסכנה לרצח יהודי?

    רק לפני חודש ימים, השליכו "נערי הגבעות", בקבוק תבערה על מונית פלסטינאית סמוך ליישוב בת-עין. חמשת יושביה נכוו קשה. תאמר כי אין זה רצח? אמת נכון, אולם היה זה ניסיון ברור ל"רצח בכוונה תחילה". 

     

    הידעת כי עו"ד שי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה, עומד כיום בפני איומים ברצח ?

    שי ניצן נחשב לאחד העובדים המוכשרים בפרקליטות המדינה. הוא אדם נחוש בדעתו ואינו מתכופף מפני גזלנים ומפירי חוק. דווקא תכונות אלה, השניאו אותו על המתנחלים הרוצים לראות אותו מחוץ למסגרת משרד המשפטים.

     

    ומה חטאו של שי ניצן, שכל המערכת ההתיישבותית בגדה, קמה עליו?  כאשר שימש כמשנה לפרקליט המדינה, הוא עמד בראש הצוות שטיפל במסיתים; הוא סייע לאנשי השב"כ להוציא צווי הרחקה לפעילים מסוכנים ממתיישבי הגדה. כל דרדק יאמר לך, כי האשם הוא בשב"כ ולא ביועץ המשפטי שלו, אולם השב"כ הוא יריב שמידותיו גדולות מדי על מתיישבי הגדה "שאָוֶן ואֶפֶס מַעֲשֵׂיהֶם" (ישעיהו מ"א 29). באיש בודד – קל יותר לפגוע, מבלי להינזק וכך עשו  לשי ניצן.

     

    לא רק מתיישבי הגדה קמו על שי ניצן. עשו זאת אף רבניהם. שי ניצן "סומן" כיעד של הרבנים והמתנחלים בעקבות מעצרו של הרב דב ליאור, שנעצר לצורך חקירה במשך שעתיים תמימות. (לא יומיים – אלא שעתיים!).

     

    היה זה ביוני שנת 2011 לאחר שהרב ליאור ושני רבנים נוספים, המליצו על הספר המאוס "תורת המלך", שקבע כללים בסוגיה: מתי מותר ואולי רצוי להרוג גוי, הן בזמן שלום והן בעיתות מלחמה.

     

    המשטרה פתחה בחקירה נגד  מחברי הספר והרבנים שהמליצו עליו, בחשד של הסתה לגזענות. הרב ליאור סירב להופיע לחקירת משטרה ואזי הוצא נגדו צו מעצר. אולם, הרב סירב להענות להזמנת המשטרה.  משנעצר ונחקר במשך שעתיים, פרצה בארץ מהומת אלוהים. המתנחלים לא יסכימו לעולם כי הרב שלהם יוזמן לחקירה. בעצרת תמיכה ברב ליאור הוא אמר לקהל שומעיו:

     

                        "לא ייתכן שאיזשהו פקידון במשרד ממשלתי

                        יכתיב לרבנים  מה להגיד. הרבנים ימשיכו לפסוק

                        למרות האיומים".

     

     אולם,  אף 'פקידון' לא עצר את הרב. המשטרה עשתה זאת. אבל, עם המשטרה לא כדאי להתעסק. עם "פקידון" בפרקליטות הדבר קל יותר.

     

    את ראש הממשלה המנוח יצחק רבין רצחו, לאחר שנשאו את תמונתו, בככר ציון בירושלים, כשהוא לבוש מדים של קצין נאצי. על שי ניצן מאיימים ברצח באופן מתוחכם יותר: מכריזים עליו כעל "אוייב התורה". הרי, יימצא בריון שיבין כי עליו לעשות מעשה. ממש, כפי שהיה לפני רצח רבין.

         

          ח"כ יעקב כ"ץ המכונה כצל'ה, אֱוִיל שאינו מַחֲרִישׁ, הכריז:             

         "צו המעצר (של הרב ליאור) מזכיר משטרים אפלים ביותר בהיסטוריה היהודית"   

     

    לזכותך ייאמר כי כך הגבת: "ישראל היא מדינת חוק. החוק מחייב וחל על כולם".

     

    לפני שנה ומחצה, ביום 10.11.2011 הופץ באינטרנט סירטון הקורא לרצוח את שי ניצן. היום, שוב חזר החשש להתנקשות בחייו. רק בכמה מהארצות הנחשלות בדרום אמריקה, נאלץ פקיד ממשלתי לצאת לרחוב כשהוא מלווה במאבטח צמוד, המחזיק בכיסו בכלי נשק, להגנתו. עתה, כך גם בישראל!

     

    החלמת, אי פעם, אדוני ראש הממשלה, שיגיעו ימים שחורים כאלה?  אם לא

    ידעת – דע שיגיעו שחורים מהם.

     

    הדרך היחידה להחזיר את השפיות למדינה היא לגייס את כל המפלגות הציוניות כדי לחוקק חוק המפריד בין דת מדינה, עוד לפני הבחירות הממשמשות ובאות. אם לא נעשה זאת – המשיחיות המבצבצת מבעד לחרכים, תוריד אותנו שאולה!

     

    הרהר היטב והזהר עצמך, בדברים הבוטים שאמר יתרו למשה חתנו:

    (שמות י"ח, 18)

     

           "לֹא-טוֹב הַדָּבָר אֲשֶׁר אַתָּה עֹשֶׂה:

             נָבֹל תִּיבֹּל גַּם אַתָּה – גַּם הָעָם הַזֶּה

             אֲשֶׁר עִמָּךְ, כִּי-כָבֵד מִמְּךָ הַדָּבָר !"  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים