לידיעת אייל גולן ואביו דני ביטון – טיפ חשוב מתלמידי מרכז המחוננים אשקלון

bat13_hp

בעקבות פרשה הקטינות והזמר אייל גולן ואביו דני ביטון, תלמידי כיתה ח במרכז המחוננים אשקלון החליטו ללמד את הזמרים המפורסמים של ארצנו איך יודעים מה גילה של ילדה/נערה בטרם מקיימים איתה יחסים. הסרטון הופק במסגרת שיעור "קולנוע אקטיביסטי" בהנחיית אלון אלשיך. תודה לאיתי על הלינקוק.

צפו גם: כל הסיפורים בפרשת אייל גולן והקטינות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. הסרטון חמוד ומראה בגרות ובאמת שכל הכבוד להם.
    אבל! אם רק בפן החוקי עסקינן אזי:
    א. גיל ההסכמה החוקי הוא 16, לא 18.
    ב. מאד סביר שאדם יאמין לנערה בת 15 או 15.5 שהיא בת 16 ובמקרים רבים גם בת 18 (עם איך שנערות רבות בגיל הזה מתלבשות ומתנהגות, אין זה בלתי סביר להאמין לאחת שטוענת שהיא מעל גיל ההסכמה החוקי)
    ג. ללא הוכחה שבגיר ידע שהנערה מתחת לגיל 16 או שהיה מאד סביר שיחשוב כך, בית המשפט לא ירשיע אותו ורוב הסיכויים שכלל לא יוגש כתב אישום. לראיה, אייל גולן לא מואשם וככל הנראה גם לא יואשם.
    ד. לנערה בת 15 שמשקרת לגבי גילה יש אשם תורם באירוע. תרצו או לא תרצו, גם לקטינים יש אשם תורם, אפילו לקטינים שגילם צעיר בהרבה מ-15.

    כל האמור לעיל אין בו כדי לגרוע מהגועל נפש שמעלה המחשבה על אייל גולן ו/או אביו במיטה עם נערה בת 15.

  2. אלים, בוטה ועלוב לא פחות ממבצע העבירה. מה השטויות האלו?! מה שחשוב זה בת כמה היא?! חשבתי שחשוב יותר לא להיות ערס קטן ודביל ש"זורם" רק כי יש "זורמות" שהשתגעו קצת במועדון אז הן כבר לא שולטות בעצמן. כן, גם אם זו מישהי בת 30. אז אם אתה גבר שעיר ומגודל בן חמישים וחמש שהחנה את האאודי קבריולט שלו למטה על המדרכה במועדון ואחרי שלוש בירות, וראית בתעודת הזהות שהיא בת 17 ויום – אז כן הכול בסדר?! אז אפשר כן לקחת את השיכורה המבולבלת הזאת, שבקושי ראתה עד היום איך נראית הארץ הזאת מחוץ לשכונה שהיא גרה, אליך הביתה ללילה?! טימטום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים