קייס סטאדי: גולן טלקום ומשרד היח"צ הראל מורדי מסכמים את מבצע חבר מביא חבר

golanfriendsa

ספקית הסלולר הווירטואלית 'גולן טלקום' של מיכאל גולן, אשר השיקה לפני כשנה את מהלך 'חבר מביא חבר' שיטת תגמול במזומן ללקוחות אשר יביאו לקוחות חדשים לחברה, מסכמים את המהלך ומציגים כי חילקו במסגרת המבצע כ-4 מיליון ש"ח במזומן ללקוחות.

צפו בסרטון ההשקה: גולן טלקום משיקים תוכנית אפיליאייט צרכנית – מביאים חבר מקבלים כסף

ממשרד יחסי הציבור הראל מורדי נמסר: "15 הלקוחות שבעקבות המלצתם הצטרפו הכי הרבה לקוחות, הגיעו לקבל את הצ'ק באירוע מיוחד במשרדי גולן טלקום. הלקוח מייק גבריאל, שהמליץ על יותר מ- 50 חברים שהצטרפו לחברה, קיבל צ'ק על סך 10,480 ש"ח. גבריאל, בן 23 נשוי+1 מירושלים, שמח מאד לקבל את הצ'ק המכובד שיעזור לו לסגור את המינוס, במיוחד לנוכח העובדה שבהתחלה כלל לא היה בטוח שזה אמיתי ושאכן יקבל את הכסף. "אני מאד מרוצה, לא יאומן איך שדדו אותנו קודם, בזכות גולן טלקום כל החברות הורידו את המחירים", אמר. אחריו נמצא חדאד יוסף שקיבל צ'ק על סך 8,360 ש"ח."

אודות גולן טלקום (טקסט יח"צני):
גולן טלקום מחוללת את המהפכה הסלולרית בישראל והציבה רף חדש לשירותי התקשורת בארץ, המושתת על פשטות, שקיפות ועלות נמוכה. גולן טלקום מציעה שתי חבילות: "חבילת גולן טלקום" בסכום של 99 ₪בלבד, הכוללת שיחות, SMS, MMS, גלישה ושיחות בינלאומיות לקווים נייחים ב-55 מדינות (בארה"ב וקנדה גם לניידים) ללא הגבלה ו"חבילת 9 ש"ח" – 60 דקות שיחה הכוללות שיחות בינלאומיות לקווים נייחים ב-55 מדינות (בארה"ב וקנדה גם לניידים) + Mb 10 גלישה +SMS ללא הגבלה+ בסכום של 9.99 ₪ לחודש בלבד. ההצטרפות לגולן טלקום טומנת בחובה גם הצהרה חברתית התורמת לתחרות בשוק התקשורת ולשיפור איכות החיים בישראל.

קרדיטים
צילום ועריכה: אסף רביבו אנימציה: שימי כהן מנהל קריאייטיב: עידן בנישו מנהל ניו מדיה: דודי חורי יח"צ: הראל-מורדי תקשורת שיווקית משולבת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים