אז מי פרץ לבנייני האומה? נוי אלוש!

מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

בנייני האומה (מרכז הקונגרסים הבינלאומי בירושלים) משיקים קמפיין תדמיתי אינטרנטי בבימויו של אמן הרמיקסים נוי אלוש. את הקמפיין החל סרטון טיזרי אשר הופץ ביממה האחרונה ברשת. סרטון הפרסומת ברוח 'מהיר ועצבני' בגירסא המיניאטורית, תחת המסר 'תמיד קורה משהו בבנייני האומה' – 'Always Something Going On! ICC JERUSALEM'.

סרטון הטיזר שפתח את הקמפיין

סרטון הפרסומת המלא

ממשרד יחסי הציבור נמסר: "שיתוף פעולה בין אושיית הרשת נוי אלוש למרכז הקונגרסים הבינלאומי של ישראל הוליד סרטון תדמית קולנועי ראשון מסוגו המציג את בנייני האומה באופן שלא נראה בעבר"

אלוש שהפך בשנים האחרונות לאמן ניו-מדיה מוביל בישראל חתום על סרטונים פופולאריים כמו ה"זנגה זנגה" (עם קטעים מנאומו של מועמר קאדפי), וכמובן סרטון השקת דף הפייסבוק של נשיא המדינה שמעון פרס, חבר לבנייני האומה בירושלים לפרויקט מיוחד והגדול ביותר שעשה עד היום, על מנת ליצור סרטון תדמית חסר תקדים בהפקתו.

את הרעיון לחיבור המפתיע יזמה מנכ"לית בנייני האומה, מירה אלטמן, שהחליטה כי מרכז הקונגרסים יזכה לסרטון תדמית שונה, יצירתי ועם קריצה הומוריסטית. אלטמן פנתה לאלוש, השם החם ביותר היום בתחום הניו-מדיה בישראל, והאחרון הגה רעיון מיוחד ושונה מכל מה שנראה עד היום.

מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

הסרטון הינו הפקה קולנועית לכל דבר. אלוש, שגם ביים ואחראי למוזיקה, וצוות של כ-15 אנשים הגיעו לבנייני האומה עבור הפקה שנמשכה שלושה ימים שלמים של צילומים אל תוך הלילה, עם אפקטים מיוחדים ושימוש בצילום ובטכנולוגיה חדשנית. הסרטון מציג פריצה של מכונית מרוץ לבנייני האומה באישון לילה, כאשר מסוק משטרתי ושתי מכוניות משטרתיות דולקות אחריו. המרדף מתקיים כאשר המכונית עוברת בין כל אולמות הכנסים השונים של בנייני האומה ומציגה אותם לצופה. בנוסף שולבו בסרטון קטעים מתוך אירועים מכוננים שהתקיימו במרכז הקונגרסים לאורך השנים, בניהם אירוויזיון 79', חידון התנ"ך העולמי השני וכמובן ביקור נשיא ארה"ב ברק אובמה בשנה שעברה.

"מה שממשיך להנחות אותי לאורך כל הדרך היא חשיבה מחוץ לקופסה" מספרת אלטמן. "מכאן החיבור עם נוי אלוש היה טבעי ונוצרה כימיה מיידית. כשראיתי את צוות ההפקה הגדול והמקצועי הבנתי שבנייני האומה במקום הנכון, החדשני וברמה מקצועית וטכנולוגית הגבוהה ביותר. אנחנו, וכל מי שנפגש בסרט מאוד אוהבים את התוצאה הסופית".

"באופן די מוזר, 2 ההפקות הכי מטורפות שיצא לי לעשות בקריירה עד כה, היו דווקא כאלה שהגיעו מתוך יוזמה של גוף ממסדי, שבחיים לא היית חושב שירצה לעבוד איתך, או שיזרום עם הרעיונות המטורפים שלך, שמיועדים בדרך כלל לרשת או לעולם המוזיקה" מספר אלוש. "אני מודה שכבר בשלב הגשת הרעיונות לא האמנתי שזה יהיה הרעיון שייבחר על ידי מירה והצוות, אבל לשמחתי (ולחרדתי) זה היה בדיוק הרעיון שהדליק אותם, מה שמלמד (כמו שנוכחתי לדעת לכל אורך ההפקה) על ייחודו של המקום והחדשנות. אז הלכנו על זה, ולמרות הפקה סופר מסובכת של עשרות שעות שבכלל לא היה בטוח שתסתיים בשלום, הצלחנו לדעתי להביא סרט ברמה בינלאומית, שיעורר באזז גדול ברשת לא פחות מזה של פרס וצוקרברג".

קרדיטים
בימוי, קריאייטיב ומוזיקה: נוי אלוש הפקה: אייל פרידמן צלם: אלון לוצקי ע. צלם: ניר אריאל סופרוויזר: שחר חמו ארט: ג'ון יהונתן יעקובי תאורה: אריק רפאל מזרחי ע. תאורה: אלעד ברכה אפטר אפקטס: אינדי חייט הפעלת רכבים על שלט: יואב קינטל מפעיל צילומי אוויר: אחיקם סרי מיקס: דורון פלסקוב ע. הפקה: אלכס ליברמן מייקינג אוף וסטילס: דותן גור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים