תבחרו את המציאות שלכם: טיזר ישראלי חמוד לפורימוקשה הקרנבל של מוקשה פורים

moshka2014

Indi-Ya הפקות ופרויקט מוקשה (Moksha) בסרטון טיזר חמוד לקראת קרנבל פורימוקשה 2014. פורימוקשה יתקיים בין התאריכים 14-15.3.2014.תודה לעופרי לוי על הלינקוק.

אל תפספסו: תיעוד מטריד ומצחיק של מסיבת רייב מ-1997 עלה לרשת

יח"צ מתוך האתר: "אז מה בעצם שונה השנה? הכל! השנה אנחנו גאים לארח את שבט הבום פסטיבל האגדי מפורטוגל. כן קראתם נכון, גם הפקת הבום פסטיבל שמעה על העדליידע השנתית והחליטה לקחת חלק כמסיבת קדם לפסטיבל הנודע ויפנק אותנו במתחם אומנות ייחודי מסוגו כמו שרק הפקת הבום מסוגלת לעשות ובשיתוף מלא בתכנון האירוע והפקתו.

אז כן כן חברים יקרים הגיע הזמן להוציא את הכנפיים מהמחסן, לאבק את תחפושות הפיות, לכוון את שרביטי הקסמים לגל הנכון, לאסוף את החברים הקרובים ולצאת אל החלום. מוקשה פורים או יותר נכון פורימוקשה היא העת היחידה בשנה בה תוכלו להיות מה שתרצו מבלי שום חשש, מכשף זקן, אליסה בארץ הפלאות, שדון מהפנט, פיה קסומה או אפילו סופר מריו. הכינו את עצמכם לחידוד מלא של כול החושים ברמה שלא הכרתם. מצבעים ואומנות מעולם אחר ועד סגנונות מוזיקליים שיעבירו אתכם במנהרת הזמן מהעבר הרחוק לעתיד המסקרן. וכיאה למעמד ולשילוב המדהים הזה, מתוכננת הפקה ברמות אחרות. ממש.. מיני בום ואקסטרה פורימוקשה הכוללת..

Tanka – במה ראשית מיוחדת ומעוצבת עם אומנים מדהימים, Shakti – במה אלטרנטיבית עם סטים והופעות חיות מעולות.. מערכת סאונד איכותית מתחם אומנות.. מתחם מרקט ובזאר עם מזון משובח ופריטים מעוצבים, מתחם קמפינג עם נוף מדברי עוצר נשימה (כן קיבלתם טיפ על המיקום), טבע מלא העין, שמים פתוחים והמון צבע וחופש. וכל זה בשבילכם, נסיכים ונסיכות, קוסמים ופיות, ליצנים וליצניות שתגיעו מחופשים צבעוניים עם חיוך גדול וחופש מלא לחגוג עד דלא ידע".

תבחרו את המציאות שלכם: טיזר ישראלי חמוד לפורימוקשה הקרנבל של מוקשה פורים
תבחרו את המציאות שלכם: טיזר ישראלי חמוד לפורימוקשה הקרנבל של מוקשה פורים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים