יש מ-צב לסטאנדאפ! שטראוס דואגת לצבי הים הנמצאים בסכנת הכחדה

savetr1

חברת שטראוס באמצעות משרד הפרסום לבני נוער טינק (teenk) של יניב ויצמן וסטודיו האנימציה "לה פרנץ׳ בולדוג" (LeFrenchBulldog) התל אביבי, דואגת לצבי הים הנמצאים בסכנת הכחדה בעקבות הרס החופים ורוצה שנמחזר את שקיות החטיפים של המותג. במסגרת קמפיין הסרטונים 'יש מ-צב לסטאנדאפ', קוראת קבוצת שטראוס בשיתוף עם טרהסייקל ישראל, לכלל הצרכנים לשלוח למשרדי החברה שקיות ריקות של מגוון החטיפים המלוחים של המותג ולסייע בהקמת מרכז ארצי חדש להצלת צבי הים.

יח"צ: פרויקט חדש בטרהסייקל ישראל – שיתוף-פעולה ייחודי עם רשות הטבע והגנים, בו כל שקית חטיפים שנאספת, גם חוסכת זיהום ופגיעה, וגם מהווה תרומה למרכז הארצי לצבי ים במכמורת!

רוצים לאסוף שקיות חטיפים משומשות, לצמצם את כמות הפסולת הנשלחת להטמנה בקרקע וגם לתרום לטובת הצלת צבי הים? אספו שקיות חטיפים ריקות מכל סוג, של כל מותג ובכל מהדורה או גודל, השליכו אותן למחזור במיכלים הייעודיים שמפוזרים באתרי הטבע ברחבי בארץ (ביניהם: בית-גוברין, תל-דן, פלמחים, בית-ינאי, שמורת האלמוגים באילת, מצדה, קיסריה, יהודיה, עין גדי ומצפה רמון), או שלחו אלינו למחזור בחינם. את הנקודות שתצברו בזכות האיסוף, תוכלו להקדיש כתרומה לפיתוחו של מרכז ארצי להצלת צבי-ים במכמורת, כאשר כל שקית שתמחזרו במקום לזרוק, תזכה את המרכז החדש של רשות הטבע והגנים בתרומה של 5 אגורות!

במידה שאתם רוצים לאסוף שקיות חטיפים למחזור ולתרום פעמיים – גם על-ידי מחזור השקיות במקום להשליכן כפסולת, ובכך לחסוך זיהום ופגיעה בבעלי-חיים, וגם על-ידי תרומה לצבי הים בזכות כל שקית שתאספו, כל שצריך לעשות הוא להירשם לאיסוף, ולהתחיל לאסוף שקיות חטיפים למחזור, בהתאם להנחיות הפשוטות הללו. כאשר תצברו נקודות בחשבונכם בזכות האיסוף, פשוט בחרו לפדות אותן לטובת רשות הטבע והגנים!

אנחנו, ביחד עם החברים שלנו בשטראוס ובזכות פעילות האיסוף שלכם, נמחזר את השקיות שלכם לכדי מוצרים חדשים ומגניבים, וגם נסייע לרשות הטבע והגנים לשקם ולהקים מחדש את המרכז הארצי להצלת צבי-ים במכמורת, בכדי להמשיך ולסייע לצבים פגועים לחזור לטבע בריאים ושלמים!

תוכלו לאסוף במסגרת בית-ספרית או ארגונית אחרת, ואפילו בבית. אנו מזמינים אתכם לעשות שימוש בפוסטר שמתאר את שיתוף הפעולה הייחודי הזה בכדי לתקשר את האיסוף עם סביבתכם, וגם להיכנס לכאן בכדי להשתמש בחומרים מוכנים אחרים שאנו מציעים להיעזר בהם לקידום פעילות האיסוף והמחזור.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים