אתר הלוחות הומלס מושק מחדש בסרטון פרסומת בכיכובה של חן יאני

homelessvid

בימים אלו עולה אתר הומלס עם קמפיין חדש לרגל השקת אתר ולוגו חדשים, בו מככבת הדוגמנית, שחקנית וזמרת חן יאני, בשלל דמויות נשיות וגבריות. הסרטון שצולם בטכניקת Stop Motion מציג את יאני רוכבת על אופניים בשדרות רוטשילד כשלאורך נסיעתה היא נתקלת באנשים שנותנים הצצה לרוחב השירותים שאתר הומלס מספק.

בין הדמויות: אופנוען – שמוכר את האופנוע, איש עסקים עם אייפד שנקנה דרך הומלס, טבח שמצא עבודה דרך רסטלס-הומלס, גורי כלבים שמוצעים למסירה באתר ועוד. הפרסומת ננעלת כשיאני מגיעה לדירת רווקות שכורה שמצאה דרך האתר בו הריהוט כולו נקנה דרך הומלס, פוגשת את השותפה פזית שגם אותה היא משחקת ומבשרת: 'הומלס – בדיוק מה שחיפשתי'. הקמפיין נוצר ברוח האתר: הכל נמצא במקום אחד, מה שנדרש לריהוט הבית ומעבר לו.

הומלס מספק מידע עדכני, מהימן ומקיף ממגוון עולמות תוכן: חוגי העשרה, חיפוש בעלי מקצוע, דירות והצעות נדל"ן, הצעות עבודה בארץ ובחו"ל, מוצרי יד שנייה, רכבים להשכרה ומכירה, הובלות, ייעוץ כלכלי ובלעדית בהומלס: לוח Restless – זירה להצעות עבודה בתחום המסעדנות ובתי הקפה.
הבחירה ביאני לא מקרית שכן היא מסמלת את חזונו של האתר להיות ורסטילי, אמן בכמה תחומים, בלוק אורבאני שיק ובחדשנותו, שכן בדומה ליאני שהחדירה לישראל השמרנית את הלוק הגברי- נשי, כך הומלס היה הראשון לזהות את צורכי השוק והקים אתר לוחות מקוון.

קרדיטים
בימוי ותסריט: רוני קידר הפקה וקריאייטיב: Ben&Ben ארט דיירקטינג ובימוי צילומים: גיא הכט מוסיקה מקורית, עיבוד ועריכת סאונד: ישי רזיאל איפור ועיצוב שיער: שמעון בן הרוש סטיילינג, ארט ואביזרים: נטע בל עוזרת בימאית: אבישג דרעי עוזרת הפקה: מילי אשת עיצוב גרפי: שגיא שטרן סטודיו "פראקטיק" יחסי ציבור: לירון תקשורת עריכה ואפטר: דניאל פוני הנפשת לוגו: רונן וולמן סטודיו "ריפרש".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. ת'כלס ?
    יש 2 לוחות חזקים יד2 והומלס.
    תמיד שאני רוצה לפרסם משהו, אני מפרסם ב-2 הלוחות….מיד2 אני מקבל יותר פניות וזה טבעי, הלוח גדול יותר.
    אבל משום מה – מהומלס אני מקבל את הפניות היותר רציניות.
    יכול להיות שזה קשור לוותק ולסוג של חסד נעורים של הקהל של הומלס.
    יותר רציני, יותר מיושב וכנראה גם יותר מסודר.

    אני מקווה שהקמפיין יביא להם קהל צעיר יותר שיצטרף לקהל הטוב והיותר ותיק.
    בהצלחה

  2. הבעיה שלכם היא לא שאתם לא מוכרים, אלא שאתם גרועים טכנית.
    אין אפילו אפשרות לסנן לפי מס' מטרים רבועים בדירה. (שלא לדבר על פרמטרים יותר אזוטריים)

    השקעת מיליונים בפרסום לא תעזור לכם. אם אתם רוצים לקוחות, תשתפרו טכנולוגית. (בעלויות הרבה יותר זולות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים