עיריית ירושלים מותחת את התושבים לקראת מרתון ווינר – אל תברח, תרוץ!

runjerus

לקראת קיום מרתון ווינר בירושלים, עיריית ירושלים באמצעות בוטיק הפרסום של אייל גיא, מותחת את תושבי העיר בפלאש-מוב מרתוני ברחובותיה. אז איך אתם הייתם מגיבים אם עדר אנשים היה רץ לעברכם? מרתון ירושלים, הרביעי במספר, יתקיים ב-21.3.14.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת על המרתון: "כחובב ספורט מושבע וכרץ מרתון שסיים חמישה מרתונים בערים שונות בעולם אני יכול להעיד כי אין דומה למרתון ירושלים. המרתון מאפשר לכלל המשתתפים לחוות באמצעות הרגליים את העיר על כל רבדיה: האוכלוסיות המגוונות, הנופים המרהיבים, מרכזי התרבות החדשים, ההיסטוריה המרתקת, קצב הבניה והפיתוח ואתרי התיירות הייחודיים וכל אלה בתוספת של אוויר-הרים צלול כיין.

מרתון ירושלים נבחר בתחילת 2013 ע"י מגזין הריצה הבריטי "Women's Running Magazine" כאחד מ-10 מרוצי האביב הבינלאומיים הטובים בעולם. אין לי ספק כי המסלול הירושלמי המרתק והמאתגר מספק חוויה מושלמת לרצים, בעיר שרבים מעיני העולם נשואות אליה.

בשנה שעברה, השתתפו במרתון למעלה מ-20,000 רצים מ-54 מדינות והוא היה המרתון הבינלאומי הגדול בארץ עם 1,730 רצים מחו"ל שנטלו בו חלק. מרתון ירושלים הוא גם המרתון החברתי ביותר בישראל ובשנה שעברה השתתפו בו למעלה ב-5,500 רצים למען קידום מטרות חברתיות.

זו השנה הרביעית שאנו מקיימים את מרתון ירושלים וזו צפויה להיות חוויה יוצאת דופן, כמו קודמותיה. אני מזמין אתכם הרצים, מקצוענים וחובבים כאחד, בודדים, משפחות וקבוצות, סטודנטים וחיילים, בני כל הדתות והעדות לבוא ולהשתתף במרתון 2014 שיהיה עוד יותר גדול, חוויתי ובלתי נשכח."

קרדיטים
בימוי והפקה: דניאל פוני מנהל סושיאל ירושלים: יואב קורן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים