תוכי, שור ונמר אנושי – כל החיות הישראליות שינחשו לכם את תוצאות משחקי המונדיאל

Temple Bar Rothschild

בינואר 2008 הגיח לעולם טרנד חדש בתחום חיזוי תוצאות משחקי הכדורגל לאחר שפול התמנון, אשר הוחזק "במרכז חיי הים" שבגרמניה, הצליח לחזות את תוצאות כל שמונת משחקי מונדיאל 2010 עליהם נשאל. לצערם של חולי הכדורגל מסביב לעולם, פול התמנון הלך לעולמו באוקטובר 2010 ומאז שלל חיות הזויות ומוזרות ניסו ללא הצלחה לתפוס את מקומו בשוק הימורי הספורט המוערך בלמעלה מ-40 מיליארד דולר מדי שנה.

לכבוד משחקי מונדיאל 2014, טרנד פול התמנון נוחת גם בישראל ומציג כמה חיות אשר יחזו עבורכם את תוצאות משחקי המונדיאל. הטמפל בר ברוטשילד מציג את ג'וני התוכי, יוצר התוכן אלכס שולץ מציג את טיגר הנמר האנושי ואפליקציית הימורים ישראלית חדשה בשם FABULA, מציגה את מקס השור, שור בעל כוחות על טבעיים אשר בכל שבוע במהלך המונדיאל, יעלה סרטון תחזית משלו. תומר גדרון (מנהל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי), אשר אמון על קמפיין FABULA מסר כי כל בחירותיו של מקס השור, נעשות ללא שום עזרה אנושית ו/או אפקטבים מיוחדים.

רוצים לעקוב אחרי החיזויים? קישורים:
>> קליק לפייסבוק של מקס השור // קליק לאפליקציה האייפון, קליק לאנדרואיד (מקס השור)
>> קליק לפרופיל הפייסבוק של אלכס שולץ (טיגר הנמר)
>> קליק לעמוד הפייסבוק של טמפל בר רוטשילד (ג'וני התוכי)

ג׳וני התוכי של טמפל רוטשילד

טיגר הנמר האנושי של אלכס שולץ

מקס השור הזועם של FABULA

קרדיטים
מקס השור: נדב צופי – בימוי ועריכה תומר גדרון – קראייטיב אוריה הראל – ניהול והפקה שלומי שילינגר – ארט עופר בן דוד – צילום יוני אברס – תאורה ג'י שולץ – שחקן (סוכנות לבנה חכים) גלית אשכול – ליהוק חוות דובי – לוקיישן תומר ג'רבי – פוסט דייב טייר – עוזר צלם איתמר גולדמן – סאונד שטח איתי סוויסה – הקלטה ועריכת סאונד מתן פרנקו – עוזר הפקה פיטוסי – השכרת ציוד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים