האם מכללת אמונה חצתה את הגבול? קמפיין סרטוני "הנאנסות" מעורר את זעם הגולשים

מתוך אחד הסרטונים (הוסרו מהרשת)
מתוך אחד הסרטונים (הוסרו מהרשת)

קמפיין סרטונים אינטרנטים חדש של המכינה הקדם אקדמית מכללת אמונה באמצעות משרד הפרסום RBES, מצליח להרגיז לא מעט גולשים וגולשות אשר טוענים כי הקמפיין עושה שימוש לא הולם במוטיב "עדויות אונס" אשר לצערנו מוכר לכולנו מכלי התקשורת, בו הנאנסת מוצגת תחת עלטה ועירבול קול.

אחת המלינות, דנה (שם בדוי, השם המלא שמור במערכת), סיפרה למזבלה: "במילה אחת: מזעזע. מזעזע שמשתמשים באונס לפרסומת. מזעזע שזו מכללה דתית. אני מתביישת שלמדתי שם".

ממכללת אמונה נמסר בתגובה: המכינה הקדם אקדמאית במכללת אמונה עלתה בשבוע האחרון בקמפיין פירסומי שנועד להעביר מסר לבנות המבקשות להשלים בגרויות או לשפר את ציוני הבגרות שלהם. המסר העובר בסרטונים הינו: כשכולן למדו לבגרויות את עשית דברים אחרים? זה הזמן להשלים. הסרטונים לא נועדו להעלות תסמיכים של אונס וצר לנו אם מישהו מבין הצופים/ות נפגע/ה.

ממשרד הפרסום Rbes נמסר: אנו מודעים לבאזז שנוצר בעקבות הקמפיינים שהמשרד מעלה לאוויר, לא פעם קמפיינים פרסומיים מתפרשים בצורה שגויה ואין לנו אלא להצר על כך. השימוש במוטיבים של עיוות הקול והסתרת הפנים נועדו לגרום לאי נוחות מחוסר השלמת הבגרויות ולא חלילה מכוונה אחרת. כל מי שמייחס לקמפיין מסרים מיניים – הדבר על דעתו ופרי דמיונו בלבד.

עוד נמסר כי: "הקמפיין נוצר מתוך הבנה של קהל היעד למכינה. הפניה הממוקדת כאן לבנות בוגרות אולפנות, סמינרים ותיכונים דתיים בגילאי 18-21, המבקשות להשלים או לגשת מחדש לבגרויות על מנת להמשיך ללמוד באקדמיה. בנות שאת שנות התיכון הקדישו לעבודה, חברות, טיולים, סניף (בני עקיבא), הכתרות ולעוד חוויות. להכל, חוץ מללמוד לבגרויות.

בנות שעכשיו מבינות שעליהן להשלים את מה שהפסידו ומעוניינות 'להתאפס על עצמן' ולהתחיל דף חדש בדרך אל האקדמיה. לרוב הן אינן מתחרטות על מה שהפסידו בשנות התיכון ועכשיו יש להן הזדמנות לרכז מאמץ ולהשלים את הבגרויות, אליהן אנו פונים בקמפיין זה- הדיבור מותאם לחוויות של בנות המגזר הדתי בתיכון. השחקניות בסרטונים, הינן סטודנטיות במגמת תיאטרון במכללת אמונה והן מייצגות את מסלולי הלימוד היצירתיים והלא שגרתיים שיש למכללה להציע לבנות המגזר הדתי." (יח"צ).

מתוך אחד הסרטונים (הוסרו מהרשת)
מתוך אחד הסרטונים (הוסרו מהרשת)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. איזו היסחפות…
    כולה סרטונים מטופשים ששיחקו לידיים של כמה פמניסטיות משועממות.

  2. זה ממש לא נראה קמפיין של משרד פרסום, זה נראה כמו חרטוט שעשו כמה סטודנטיות שם. הזוי ברמה קיצונית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים