בנק מזרחי טפחות מציג את סרטון הסיכום של מהלך הכספומטים הממותגים – Happy Art

Happy Art, צילום: גיא הכט
Happy Art, צילום: גיא הכט

במסגרת מהלך ההשקה האחרון של בנק מזרחי טפחות, אשר הושק תחת המסר "מגיע לך להיות שמח בבנק שלך", נערך פרויקט 'Happy Art', במסגרתו נקראו מעצבי אופנה מובילים להעניק מראה אופטימי ומשמח יותר עבור כספומטים נבחרים של הבנק. במסגרת המהלך, גייסו אנשי מזרחי טפחות כ-11 מעצבי אופנה מובילים בישראל לעצב 10 כספומטים. בין המעצבים: פראו בלאו, שרון טל, ירון מינקובסקי, יניב פרסי, לי גריבנאו, ליאת גינצבורג, רימה רומנו, נועה רביב, איריס ארד, שירה ברזילי ושירן כדר מילר.

ממזרחי טפחות נמסר כי "במהלך החודשים האחרונים עמלו המעצבים על עיצוב כספומטים של מזרחי טפחות, בהתאם לסגנון העיצוב הייחודי של כל אחד מהמעצבים. ברוח המהלך כל מעצב נדרש לשלב בעיצוב שלו את ערך "השמחה" ולשאוב ממנה השראה. אתגר לא פשוט עמד מול המעצבים שיצאו מאזור הנוחות שלהם, ונדרשו להראות כיצד אפשר לשלב שמחה באובייקט שאנו פוגשים מידי יום, אובייקט טכני המשמש למשיכת כסף".

דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות: "הביטוי של ערך השמחה בבנק מזרחי טפחות ייגע בכל הממשקים של הבנק עם הלקוח ובכלל זה גם הכספומטים של הבנק. פרוייקט Happy Art – שמחה בכל פינה, הוא דוגמא מפתיעה אחת, אך כאמור ערך השמחה ישולב ויתרחב לממשקים רבים ומהותיים בדרך בה אנו מטפלים בלקוח ונותנים לו שירות בהקשבה לצרכיו ולדרך בה אנו פועלים לענות על בקשותיו. האמונה שלנו שמגיע ללקוחות להיות שמחים גם בבנק שלהם תעמיק עוד יותר את שביעות הרצון של הלקוחות ותמשיך להפתיע את הציבור".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. נדב, חלק מהעיצובים ממש מהממים, חלק פחות אבל אני נותנת להם נקודות על ההשקעה והכוונה.
    איזה עוד בנק מנסה בכל מיני דרכים יצירתיות להנעים את חוויות השירות בבנק? לא יכולה לחשוב על עוד בנק כזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים