הגיע הזמן לעשות היסטוריה: סרטון חדש מציג את הבוקר שאחרי ניצחונו של נתניהו

מתוך הסרטון: ביבי עושה זאת שוב
מתוך הסרטון: ביבי עושה זאת שוב

חמישה ימים לקראת בחירות 2015 ונדמה כי מעמדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגת הליכוד נחלש, לא רק הסקרים מצביעים על הפיכה אפשרית, אלא גם הלך הרוח ברשתות החברתיות. מאז תחילתה של המערכה הפוליטית, נמצא ראש הממשלה תחת מתקפה אשר לא בוחלת בשום אמצעי או בכספים זרים אשר מטרתם הפלת שלטונו; ארגון V15 של קול אחד, ארגון 'הרוב החדש' של איל ארד והתארגנויות אזרחיות רבות, אשר רובן דוגלות במסר 'רק לא ביבי' ומעודדות את הציבור להצביע למפלגות אחרות.

בחירות 2015: התוצאות הסופיות?
בחירות 2015: התוצאות הסופיות?

סרטון חדש המוצג מטעם 'התארגנות אזרחית' נוספת אשר הגיע לידי המזבלה ויושק רק בעוד מספר שעות, מציג את "הבוקר שאחרי" ניצחונו של נתניהו בבחירות הנוכחיות. מאחורי הסרטון לכאורה עומד ארגון בשם 'The Day After' אשר מטרתו על פי מידע שהגיע למזבלה היא לעודד הצבעה למפלגות גדולות אשר אינן הליכוד, "לא רוצים שהקהל הישראלי יבחר במפלגות קטנות ובסוף יקבל את אותו שלטון" כך נמסר.

יוצרי הסרטון מסרו למזבלה: "אנו מאוחדים על ידי הרצון להפוך את הדף בהיסטוריה של ישראל לפרק הבא אנשים שמאמינים שרק על ידי שינוי הממשלה נוכל להבטיח שגשוג , אושר ושלום לכל הישראלים. אנחנו לא תומכים במפלגה פוליטית או פוליטיקאי כאלה או אחרים. אנחנו מאמינים שישראלים צריכים לחשוב בזהירות על ההצבעה שלהם ותומכים רק במפלגה שיכולה להביא לשינוי בממשלה."

מתוך הסרטון: "עדיין לא מאוחר לעשות היסטוריה, ב-17.3 מאחדים כוחות, בוחרים רק במפלגה שתחליף את השלטון".

קרדיטים
מפיק: אייל פרידמן במאי: יוני מרדכי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. בוא נחזור גם לימי אנטיוכוס עם השטויות שאתה כותב.

    לאור כל הפרסומים השיקריים האלה על ביבי אני לא אתפלא אם יהיה ניסיון התנקשות בו מצעיר שטוף מוח בחסות v15,

    הקמפיינים האלה גורמים לנו לא רק שנאת חינם לאדם אחד אלא ממאיסים עלינן את המדינה, מעלים נושאים כואבים כביכול שבכלל לא קיימים.
    בקיצור אתם החלק בעם שאני מתבייש בו.

  2. אויאויאויאויאוי יש בחירות ומועמד א' משמיץ את מועמד ב', לאן הגענו! איך הידרדרה המדינה??? איך פעם הבחירות היו נקיות, כמו ב-1949. "מפ"ם וחירות האשימו את מפא"י בתבוסתנות במלחמה ובתככנות, וטענו שהקמת המדינה היא הזמן לנסות אלטרנטיבה חדשה. הגדיל לעשות בגין, שכינה את ממשלת בן-גוריון "ממשלת יודנראט" והבטיח שאם יבחר, יעמיד את בן-גוריון לדין. מפא"י וחירות תקפו את מפ"ם על הנאמנות הבלתי-מתפשרת שלה כלפי ברית המועצות. ואילו מפא"י ומפ"ם טענו שתנועת החירות הינה פאשיסטית, תוך כדי השוואת בגין לאדולף היטלר."

  3. בושה, מראים אןתו כסיוט של עם ישראל ואגב הוא ממש לא כזה.

    מתאגדים סביב שנאת בן אדם זה החלק בעם שאני מתבייש בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים