פרסומות גרועות מחרפנות אתכם? תתאבדו! המרכז הבינתחומי משיק את Marketing Lab

המרכז הבינתחומי משיק את Marketing Lab
המרכז הבינתחומי משיק את Marketing Lab

עמוד פייסבוק בשם 'האגודה למלחמה בחוסר המקוריות בישראל' (קליק) עלה לאוויר הרשת החברתית לפני כחצי שנה, במטרה מוצהרת לעודד את החשיבה המקורית במדינת ישראל. בין תכני העמוד גם סרטוני מקור-פארודים שלעגו לענף הפרסום הישראלי ולפרסומות שלו (ראו: שלבקת חוגרת) ושלל סטטוסים, רובם עם ביקורת נוקבת כלפי פרסומות ופרסומים שונים. תכני העמוד זכו למאות אלפי חשיפות ועשרות איזכורים בתקשורת במרוצת החודשים, בין היתר בתוכנית 'הצינור', 'חי בלילה', 'אורלי וגיא' ונוספים.

עתה נחשף כי מאחורי העמוד עומדת קבוצת סטודנטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה; אלון כשר, אביגיל דעוס, יואב שלזינגר, לי יצחק, נמרוד שובל ואניה חוטומליאנסקי, ופעילותו של העמוד הייתה טיזר ארוך ומקדים ל-Marketing Lab, המעבדה למיזמי תקשורת שיווקית: יח"צ, דיגיטל ופרסום במרכז הבינתחומי, אותה מוביל ד"ר עמית לביא-דינור.

המעבדה פועלת במסגרת 'בית ספר סמי עופר לתקשורת' וייעודה להעלות את האיכות המקצועית והאתית של ארגוני התקשורת בישראל ולשלב את בוגרי בית הספר לתקשורת בהוויה הישראלית. הסטודנטים והסגל האקדמי פועלים במשותף במעבדה במצבי אמת ותורמים לקידום החדשנות החברתית בארגונים ציבוריים וחברתיים. במעבדה משלבים את תחומי היח"צ, דיגיטל ופרסום, החל מניתוח וגיבוש האסטרטגיה דרך תכנון הקמפיינים והוצאתם לפועל.

לקוחות המעבדה הם ארגונים המקדמים מטרות חברתיות וציבוריות בישראל. בסיום השנה מתקיים אירוע של הצגת הפרויקטים החברתיים ובשיתוף נציגי הארגונים, סטודנטים וסגל בית הספר. המעבדה הוקמה בשנת 2008, מייסד המעבדה הוא ד"ר יריב בן אליעזר. שירותי ה-Marketing Lab, לרבות פעילות הסטודנטים והשימוש בתשתיות הטכניות של בית הספר ניתנים ללא עלות.

אלון כשר, מספר למזבלה: "הרעיון היה לחשוף בסופו של דבר שאם אתה חושב שאתה מקורי יותר וחשקה נפשך להיות פרסומאי אז ההתמחות השיווקית של הבינתחומי היא המקום בשבילך".

סרטוני החשיפה – Marketing Lab

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים