פינק פארק מתחה את מוקדי השירות של אפליקציות החנייה השונות בקמפיין אינטרנטי חדש

פינק פארק
פינק פארק

אפליקציית Pink Park הפועלת מזה כשנתיים ועתידה להשיק השבוע שירות חדש ומיוחד אשר יקל משמעותית את תהליך מציאת החניה בתל אביב והסביבה, משיקה מהלך מתיחות ויראלי חדש בכיכובו של כוכב הרשת, הקומיקאי טל סולומון.

במסגרת הקמפיין החדש, אשר מושק בהשקעה מוערכת של כ-600,000 ש"ח ובאמצעות משרדי הקריאייטיב של אייל גיא (in your face) וניר לבני (Boolba Digital), מותח סולומון את מוקדי השירות של אפליקציות החניה הותיקות ומתלונן כי האפליקציה לא מוצאת עבורו חניה. בתגובה המוקדנים שולחים את סולומון לדרכו ללא פיתרון, מלגלגים על הבקשה ומודים כי אינם מספקים שירות כזה ואף ממליצים לו על אפליקציות "אחרות". הקמפיין נחתם בתשובה המתבקשת: "Pink Park מוצאת לך חניה" ואף מאפשרת לשלם עבורה בנוחות.

תומר בלושטיין יזם Pink Park
תומר בלושטיין יזם Pink Park

נמסר כי הקמפיין הינו חלק ממהלך רחב הקף שמשיקה האפליקציה של אלפי מקומות חניה ברחבי תל אביב וגוש דן בשיתוף פעולה עם רשת סנטרל פארק המנהלת למעלה מ-30 חניונים וזאת בנוסף לחניונים רבים אחרים בהם פעילה Pink Park.

תומר בלושטיין, יזם Pink Park: "הבחירה בטל סולומון, קומיקאי מהדור החדש להוביל את הקמפיין החדש הינה טבעית מכיוון שהוא משקף את ערכי המותג שלנו, חדשני, יצירתי, רענן, ומשקף את התפיסה הצרכנית החדשה הרווחת בשנים האחרונות. הצרכן הישראלי כבר מזמן לא פראייר ומחפש את המוצר הטוב ביותר במחיר ובשירות הטוב ביותר. הדבר תקף לכל תחומי החיים ואין סיבה שבתחום הנוגע כמעט בכולנו, חניה, יהיה הדבר שונה. כמעט כל ישראלי מוצא עצמו מחפש חניה באיזור גוש דן מעת לעת ואנו היחידים המציעים לו את הפיתרון המלא, הנוח והמשתלם ביותר. מעל מאה אלף שימושים באפליקציה בשנה החולפת יעידו על טיבו של השירות ונחיצותו. כחלק מהמהלך הנוכחי הגדלנו את היצע החניות פי עשר, ואנו מתכוונים להמשיך ולשמש כאפשרות הטובה ביותר לחניה ברחבי גוש דן – הן ברמת המחיר והן ברמת השירות".

פינק פארק: "יש אפליקציות לתשלום על חניה, ויש אפליקציה שגם מוצאת לך חניה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים