צפו: פרסומות נוספות בקמפיין ה'שוגר דדי' הויראלי של רשת אגאדיר

השוגר דדי של רשת אגאדיר
השוגר דדי של רשת אגאדיר

רשת אגאדיר והמנכ"ל איתן טרבלוס לא סופרים אף אחד, לבטח שלא את המחאה הצרכנית שמתחוללת ברשת בימים האחרונים והם גם לא הולכים להתנצל, רק להגביר את הקצב הפירסומי כך מספר למזבלה מקורב לקמפיין. בדקות האחרונות חשפה אגאדיר שני סרטונים נוספים בקמפיין ה-'שוגר דדי' והפעם הפרזנטורית הבלונדינית דואגת לשוגר דדי המזדקן שלה במיטה (סיעודי עד הסוף) ובספה בבית. יהיו סרטונים נוספים, כך אומרים באגאדיר, "הסערה" רחוקה מלהסתיים.

המהלך של אגאדיר הושק תחת המסר: 'טעם עשיר' (Rich Taste) באמצעות סוכנות המיתוג והפרסום 'מוגרבי אנד ארנלדס' של משה מוגרבי וקרן ארנלדס וחברת 'Two65' של גבי אטל ורן ברקו שאמונה על תכנון המדיה (בלבד). מערך הסושייאל מדיה של אגאדיר מנוהל על ידי מעיין יחבס מסוכנות My Social שרק לאחרונה זכתה בתקציב. קליק לפרסומת הראשונה בקמפיין.

>> צפו גם בכל הקמפיינים והפרובוקציות של אגאדיר במרוצת השנים

השוגר דדי של רשת אגאדיר
השוגר דדי של רשת אגאדיר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. איך אפשר לקרוא לדבר הזה אחלה קמפיין? השוגר דדי לא נראה כמו שוגר דדי, הבחורה דיי מכוערת, אין קישור ישיר למוצר. אם מפרסמים בשר מיפן לפחות שהעשיר יהיה יפני או משהו. אשת השיווק בירברה משהו על זה שזה מחיר שווה לכל נפש – שזו שטות אם המטרה היא למצב את ההמבורגר כיוקרתי. סתם עושה רעש ומעלה שנאה למותג. זה נתק מסוכן – בלי קשר לפרובוקטיבי או לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים