מה שרז ציפריס עשה לפרסומת של 'אגאדיר' הוא בגדר גאונות

מתוך קמפיין אגאדיר
מתוך קמפיין אגאדיר

הקמפיין השנוי במחלוקת של רשת 'אגאדיר' שהושק במהלך סוף השבוע האחרון מסרב לרדת מהכותרות. המחאה הצרכנית הוחלפה בגאגים וממים שבמקום להטריל את רשת ההמבורגרים רק תורמים לבאזז ולשיח החיובי בנושא. ברשת אגאדיר מספרים כי ישנם עוד מספר שלבים לקמפיין ובסופו יחשף לכאורה ה"מסר חברתי" שלשמו הם כיוונו.

דיון לסטטוס של אגאדיר
דיון לסטטוס של אגאדיר

מצד שני, לחשושים מהימנים במסדרונות אגאדיר מצביעים על היסטריה אמיתית בקרב הנהלת הרשת, הם הבינו שהגבול נחצה, כך מספר גורם מקורב למזבלה. הרשת לכאורה עומדת יציב ואיתן מאחורי הפרסומים וממשיכה בקמפיין, אולם הפגיעה כנראה הפעם לפחות ובשונה מקמפיינים פרובוקטיבים קודמים קרי 'גולדסטאר' תעלה לא מעט כסף בתיקון הנזק התדמיתי ובעיקר בתיקון דירוגי ה'טריפאדוויזר' שהם גולת הכותרת בשעות האחרונות.

רז ציפריס, שותף ומנהל מדיה חברתית בחברת 'פיד מדיה' ואושיית רשת בועטת, החליט לחסוך לאנשי אגאדיר את התירוצים, והפך את הפרסומת הסקסיטית של אגאדיר "למהלך חברתי" וערך מחדש את הפרסומת שעלתה לרשת לפני כשעתיים. הפעם במקום לקדם הרשת הסקסיסטית, הפרסומת מקדמת את עמותת 'אביב לניצולי השואה'.

שידרוג פוטושופ של נדב עבודי
שידרוג פוטושופ של נדב עבודי

גם הפרסומאי דני קמושביץ, קופירייטר במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, החליט להטריל ולמתוח את 'אגאדיר' והתקשר לשאול את מוקד ההזמנות הארצי של אגאדיר לגבי המנות המיוחדות שמוצגות בכרזות הקמפיין.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. בסוף יהיה תוצאות. משום מה יש לי הרגשה כמו במטה של V15 יום לפני הבחירות. אני מבין שבפייסבוק ההצלחה של מה בקמפין היא פנומנאלית. השאלה מה קרוה בקופה הרושמת.
    אתמול עברתי בנמל היה והיה די צפוף…אני אמשיך לאכול שם. יש לי הרגשה שגם כל אלו שV15 שכחו לספור ערב הבחירות גם הם ימשיכו לאכול שם. ועוד כמה ימשיכו לאכול שם. אבל בהחלט אם יגרמו להם נזקים ? זה יהיה רע לכמה אנשים ברשת ולאחראים על הקמפיין. והעובדה שכמה מתחרים גם הם מתחרעים? כאמור ניראה בסוף? האם הקמפיין יעבוד או לא. מה שבטוח שקמפיינים רגילים? כבר לא עובדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים