משרד הפרסום חוצ-פה משיק סרטון ויראלי חדש לאפליקציית Lip בכיכובו של אורי גבריאל

אפליקציית ליפ
אפליקציית ליפ

למה להעלות לפייסבוק בשביל קומץ לייקים בזמן שאפשר למכור את הסרטונים לגופי החדשות? משרד הפרסום חוצ-פה (Hutzpe) של עופר אלוני, משיק פרסומת ויראלית חדשה עבור אפליקציית Lip של ליאור להב, המאפשרת לגולשים שתיעדו אירועים חדשותיים, למכור את הסרטונים. סרטון ההשקה בכיכובו של 'יגאל הנאצי' השחקן אורי גבריאל. מערך היח"צ באמצעות אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.

הסרטון של Lip – הצילומים החדשותיים שלך שווים כסף

Lip שמושקת בימים אלה, הוקמה על ידי עו"ד ליאור להב, עורך דין בישראל בתחום זכויות היוצרים בתקשורת. ליפ מוצגת כאפליקציית 'מערכת למסחור סרטוני חדשות'. הבחירה לשתף סרטונים בעלי פוטנציאל חדשותי בפייסבוק, טוויטר, יו טיוב ודומיהן, אינה נובעת רק מחוסר הידיעה שלסרטונים אלו יש ערך, אלא מהיעדרה של פלטפורמה המאפשרת מסחור שלהם במהירות וביעילות. את הכפפה הזו מרימה LIP, אפליקציית זירת מסחר לסרטוני וידאו חדשותיים, המאפשרת לאנשים למכור את סרטוני הוידיאו החדשותיים שצילמו לגופי שידור שונים.

Lip - הצילומים החדשותיים שלך שווים כסף
Lip – הצילומים החדשותיים שלך שווים כסף

המערכת של Lip מציעה את היכולת לסנן את הסרטונים שיעלו אליה משתמשי האפליקציה, לבחור מתוכם את הסרטונים בעלי פוטנציאל המסחור, ולהנגיש אותם ישירות לגופי השידור, שיוכלו לבחור לרכוש אותם באמצעות הפלטפורמה של ליפ, שגם תבטיח שמי שיעשה שימוש מסחרי בסרטון ללא הרשאה, ימצא עצמו מתמודד עם עורכי דין שייגבו עבור בעל הסרטון את מלוא הפיצוי המגיע לו. על פי הערכות ליפ, הסרטונים ימכרו בעלויות הנעות בין מאות לאלפי שקלים בודדים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים