החמאס בלהיט ויראלי חדש: אנו חייליו של אלוהים, נשלחנו לחסל את הציונים

אנו חייליו של אלוהים
אנו חייליו של אלוהים

'מי שמאמין לא מפחד' של אייל גולן ( יוסי גיספין) בגירסא חמאסניקית הוא השיר שנבחר כפסקול לסרטון החדש 'אנו חייליו של אלוהים' של ארגון הטרור שעלה בשעות האחרונות לרשתות החברתיות וליו טיוב. גם הפעם, ארגון החמאס לא מאכזב עם ג'ינגל קליט ומסרים ספק מאיימים ספק מגחיכים עצמם. על פי המסרים המופצים בסרטון וברשתות החברתיות מאז אמש, האינתיפאדה השלישית יצאה לדרך.

למרבה האירוניה, יוצרי הסרטון שמופץ באמצעות ערוץ היו טיוב הרשמי של יחידת ההסברה של החמאס – Hamas MediaWB, ביצעו מוניטיזציה לסרטון, מה שמאפשר להם באמצעות מודעות גוגל שמושמות על גבי הסרטון, לייצר רווח כספי, כל זאת על חשבון המפרסמים הישראלים שמפרסמים באתר יו טיוב, ובכך לכפות עליהם בעל כורחם לממן את פעילות הטרור וההסברה של ארגון הטרור. המזבלה העבירה לגוגל ישראל את פרטי הסרטון. תודה לנוי אלוש על הטיפ. עידכון 7.10: הסרטון הוסר מערוץ היו טיוב המקורי.

מפרסמים ישראלים "מממנים טרור" באמצעות פלטפורמת הפרסום של יו טיוב:

פרסומות ישראליות מממנות טרור?
פרסומות ישראליות מממנות טרור?
פרסומות ישראליות מממנות טרור?
פרסומות ישראליות מממנות טרור?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. חוץ מלעשות מעצמם צחוק כמעט בכל הקליפים שלהם – הם לא עושים עלינו שום רושם. נראה לי שהפציינטים באברבנאל לא היו חושבים על קליפים דביליים שכאלו. עושה רושם שהחמאס פסיכים אפילו יותר ממה שידענו פעם – חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

  2. ברור שמפרסמים ישראלים מרוויחים מזה רק אנחנו הישראלים נכנסים לזה ולכל תינוק מדיה מתחיל ידוע שגוגל אוספת את העדפותנו ומקרינה את זה בכל מדיה אחרת שהיא שולטת בה.

  3. טובטוב מה הקשר? כתבתי משהו שקרי? הם עשו מוניטיזציה לסרטון, כך או כך, כספים ישראלים יגיעו בזכות זה לטרור. מה גם שפירסמתי את זה בשעה כזו… לא יודע מה האינטרס לעשות "קליק בייטים" בשעות שכולם ישנים.

    לבקשתך עידכנתי את הכותרת של הסטטוס שעלה בעמוד כך שלא תרגיש שאני מנצל את תמימותך 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים