אלכס שולץ אוכל דוגלי? פרסומת ויראלית של ציבלין לסרט 'שכנים 2' של גלובוס מקס

אלכס שולץ
אלכס שולץ

סרטון ויראלי חדש בכיכובו של אלכס שולץ כובש את הרשת עם למעלה מ-200,000 צפיות בתוך זמן קצר. בסרטון נראה שולץ מצולם לכאורה ללא ידיעתו כשהוא מתענג על מזון הכלבים 'דוגלי' בזמן ההמתנה לאוטובוס. על פניו נראה כי מדובר בשטיק ויראלי של המותג מבית נסטלה ופורינה, אולם מדובר בפרסומת ויראלית של משרד הפרסום 'ציבלין' לקידום הסרט 'שכנים 2' מטעם רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס.

שולץ, קופירייטר בציבלין ובוגר קורס קופירייטינג של הבצפר ולימודי תקשורת במכללת עמק יזרעאל, הוא כנראה אחת הדמויות הפעילות בפייסבוק ובמיוחד כזה שמוכר היטב למרבית ממנהלי השיווק בישראל שולץ יהיה כוכב ואף אחד לא יעצור אותו. הוא ניסה את מזלו כ-WiFi Traveler של בזק ובאינספור תחרויות אינטרנטיות נוספות, שבחלקן הוא גם זכה. בפברואר השנה, עם השקת רשת ברגר קינג בישראל, נבחר שולץ לשאת את התואר "המלך של ברגר קינג" לאחר שהתמודד בתחרות גולשים של מקאן ת"א.

'שכנים 2' שיצא לאקרנים בישראל מחר, יום החמישי ה-12 במאי, הוא סרט קומדיה, המשך לסיפורם של זוג הורים שעובר לגור בבית אחווה בקולג'. הסרט בכיכובם של סת' רוגן, סלינה גומז, זאק אפרון ונוספים.

קרדיטים
משרד: ציבלין תקשורת צעירים מנהל קריאייטיב: אורן ציבלין סופרוויזר: אוהד קצין סופרוויזר קריאייטיב: גיא בורנשטיין קריאייטיב: אלכס שולץ תקציבאים: אושר אלדן, נגה ינאי ארט: עמוס זוארץ לקוח, גלובוס מקס: דורית ישי, מתן טלמור, רויטל צורדקר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים