מסעדת ננוצ'קה משיקה ויראלי פרובוקטיבי ומדמם – "לפחות המצפון לא יהרוג אתכם"

מסעדת ננוצ'קה
מסעדת ננוצ'קה

מסעדת ננוצ'קה (Nanuchka) הטבעונית של ננה שרייר שהביאה את בשורת המטבח הגרוזיני-טבעוני לתל-אביב, משיקה בדקות האחרונות סרטון פרסומת ויראלי ופרובוקטיבי באמצעות משרד הפרסום My Social של מעיין יחבס, שקיבל לאחרונה לידיו את תקציב המדיה החברתית שלה.

הסרטון שמציג מוטיבים מהסרט 'ספרות זולה' של קוונטין טרנטינו, מתקשר את ההמבורגר הטבעוני החדש של ננוצ'קה ופונה לגולשים בכדי שיעניקו לו שם, כאשר השם הנבחר יזכה את הוגה שמו באספקת המבורגרים לשנה. הסרטון, בכיכובם של אולג לוין, מאיה פרר והבעלים ננה שרייר שהופק על ידי חברת WEIRDFISH נחתם במסר: "המבורגר טבעוני בננוצ'קה – לפחות המצפון לא יהרוג אתכם".

מתוך הסרטון של ננוצ'קה
מתוך הסרטון של ננוצ'קה

ננה שרייר, מסרה: "אם כבר לעורר פרובוקציה, אז לפחות על שיח של אכילת בעלי חיים. מוצרים טבעוניים סובלים כיום מתדמית לא גרובית ולא סקסית, ומכאן נולד הרעיון שלנו לסרטון. עכשיו זה הרבה יותר סקסי לאכול המבורגר טבעוני".

מעיין יחבס, בעלי חברת MY SOCIAL שמנהלת את פעילות הסושייאל של ננוצ'קה: "ננוצ'קה היא לא רק ממלכה גרוזינית ולא רק המסעדה הטבעונית הגרוזינית הראשונה בעולם, היא מקום קסום שכולנו יכולים לקבל ממנו השראה. ננה יזמה את המהלך המבריק הזה, ויחד עם רועי פינצי הבמאי ויונתן וייצמן הצלם המוכשר נתקבלה תוצאה מהפנטת, שגרמה אפילו לי, קרניבור בעוונותיי, להתאהב בגרסה הטבעונית של המאכל האהוב על כולנו. פעילות הגולשים שבנינו להשקת הסרטון נועדה לשתף את כולם בשיח הטבעוני שננה שמה לעצמה כמטרה לקדם, ואני בטוח שחוכמת ההמונים תביא לנו את השם הטוב ביותר להמבורגר הכי טוב בעיר".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. נמאס מכל ״החוזרים התשובה הטבעוניים״, לפני כמה שנים לא הייתה לננוצ׳קה שום בעיה להגיש בשר והיום היא הפכה להיות עוד דוברת של ״הצדקנים הטבעוניים״.
    וובשורה התחתונה, כשקשה לך להאמין במה שאלה עושה..אצה עובד קשה מאוד כדי לשכנע את העולם שאתה צודק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים