הבל וזליקוביץ' בסרטון ויראלי למסיכת הפנים של מאליס עם רוסלנה רודינה, שירז טל ובר פאלי

פרסומת מאליס
פרסומת מאליס

יואב הבל ואסף זליקוביץ', הפאוור קאפל של עולם הקריאייטיב הישראלי, שכבר אחראי לכמה מהקמפיינים המדוברים של השנים האחרונות, בהם אספרסו קלאב ו'לפנק ת'צב', משיק סרטון ויראלי חדש, לקידום מסיכת הפנים החדשה של חברת הקוסמטיקה מאליס (Maelys) שמשווקת בישראל ע"י חברת תידי אחזקות.

בסרטון שהושק ע"י משרד הפרסום "פירמה קריאייטיב והפקות" של רוני אברמובסקי, תחת הכותרת "מאליס – יש לך את זה" מככבות הדוגמניות-פרזנטוריות של המותג; רוסלנה רודינה, שירז טל, בר פאלי ודורון מטלון אשר מתחרות ביניהן על תפקיד הפרזנטוריות של החברה בקרב שגולש לסאטירה אלימה במיוחד. המהלך תחת המסר: "לא משנה מה עבר עלייך היום, מאליס – מסכת פנים לעור חלק, זוהר ורענון ב-10 דקות".

את מסכות הפנים של מאליס ניתן לרכוש באינטרנט בלבד ובאמצעות אתר החברה. דניאל דה קסטרו, מייסד ומנכ"ל החברה: "אנו שמחים להשיק את מותג הקוסמטיקה 'מאליס' בישראל. מתוך ההבנה כי החיים בעידן שלנו נעים בקצב מסחרר וזמן הוא משאב יקר ומצרך מבוקש, נולד המותג MAELYS. בעזרת שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום הקוסמטיקה והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, הצלחנו ליצור ליין מוצרים איכותי ונגיש לכל כיס".

קרדיטים
משרד פרסום: פירמה קריאייטיב והפקות סמנכ"ל לקוחות: רוני אברמובסקי במאי: ניר בקאי קופי: יואב הבל, אסף זליקוביץ' מנהל הפקה: אדר שפרן יחסי ציבור: נטע הר לב – נועה עמית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. עוד פיסת חרא מעלי באבא, כלום ושום דבר על פיסת בד, מוצר שרק פראיירים קונים. הפרסומת מזעזעת דרך אגב

  2. הכל הבל הבלים- מסכה שניסו חברותי שהתכזבו קשות
    אל תשימו כספכם על קרן הצבי. חבל!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים