צ'רקוב-גרפמן-טרוני נלחמים באלימות עם סרטון מגה ויראלי

דניס צ'רקוב ומישל טרוני
דניס צ'רקוב ומישל טרוני

כוכבי הוידאו של פייסבוק בישראל, דניס צ'רקוב, סמיון גרפמן ומישל טרוני, עוצרים להפוגה קלה עם הסרטונים המצחיקים ומנצלים את הפופולאריות והויראליות שלהם לסרטון מגה ויראלי למלחמה באלימות. הז'אנר ושיטת הצילום של הסרטון כבר מוכרים לנו מכמה וכמה קמפיינים עטורי פרסים, אולם הסרטון מציג עליית שלב באיכות ההפקה של יוצרי התוכן הישראלים העצמאים בפייסבוק, כאלו שלא זוכים לצוותי צילום, תקציבי ענק ומשמרות עריכה בגראוויטי.

הסרטון החדש שעלה באחרונה לעמודי הפייסבוק של השלישייה, שמונים יחדיו כמעט חצי מיליון אוהדים, זכה לתהודה ויראלית נרחבת, עם למעלה מ-1.9 מיליון צפיות, אלפי תגובות ושיתופים בתוך זמן קצר. דניס צ'רקוב, יחצן המסיבות מבת-ים, הפך בשנה החולפת לאחת הדמויות הדומיננטיות ביותר בפייסבוק, כאשר עמוד הפייסבוק שלו מדורג כדרך קבע במדד הפייסבוק של המזבלה וחברת SpyTheNet. סמיון גרפמן הוא כוכב פייסבוק ותיק יותר שזוכה לרוח גבית חזקה מצד 'הצינור' שם הוא גם לוקח חלק פעיל בפרויקט 'החזית'.

מישל טרוני הוא הכוכב "הצעיר" ביותר מבין החבורה. הבודי בילדר שכבר זכה מספר פעמים בתואר מר ישראל, כיכב באחרונה במרכזו של קמפיין לייב של סוכנות In Your Face לקידום אפליקציית סנופי. בזכות הויראליות והכוח החברתי של טרוני, הצליחה האפליקציה לתרגם את המהלך לעשרות אלפי התקנות שהומרו בין היתר גם לתרומה של כ-40 אלף ש"ח לעמותות שפועלות למען בעלי חיים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. זה לא רק הז'אנר ושיטת הצילום, כמו הביצוע והתובנה הנלווית.
    אם הם היו יוצרי תוכן עצמאיים כפי שאתה נוהג להציג אותם, הייתי אומר מילא.
    אבל זה לא בדיוק ככה, מדובר פה בעסק לג'יט לכל דבר ועניין, שמפיץ תכנים ומקבל עליהם תשלום מלא מלקוחות, בדיוק שפי שעובד משרד קריאייטיב/ פרסום. ואיזה קטע, כמו כל משרדי הפרסום, הם גם עושים פרו-בונו.

    במקרה הזה, מדובר באושיות רשת הכי מובילות כרגע וראוי להתייחס אליהם כפי שמתייחסים לכל מפרסם ולכל קופירייטר זוטר שמרוויח חצי מ"יצרני התוכן העצמאיים" ונאלץ לשמור על המקוריות שלו בכל רגע נתון.

  2. לא יודע, כתבתי בפסקה הראשונה "הז'אנר ושיטת הצילום של הסרטון כבר מוכרים לנו מכמה וכמה קמפיינים עטורי פרסים".

    וכן, אם משרד פרסום גדול היה משכפל זה היה מקבל אייטם. איפה בכלל ההשוואה בין יוצרי תוכן עצמאיים למשרד פרסום שנשכר בלא מעט כסף לשם יצירת קמפיין ייחודי ומבדל ללקוחות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים