מערכון ויראלי: מארק צוקרברג סוחט את גדי וילצ'רסקי לפרסם בפייסבוק

גדי וילצ'רסקי VS מארק צוקרברג
גדי וילצ'רסקי VS מארק צוקרברג

הסטנדאפיסט גדי וילצ'רסקי (עידן מור) משיק מערכון חדש שמותח ביקורת על מייסד פייסבוק מארק צוקרברג שהודיע בחודש שעבר על קיזוז משמעותי בחשיפה האורגנית של עמודי הפייסבוק לטובת הצגה נרחבת יותר של תכני משתמשים בניוזפיד. ההודעה של צוקרברג שהגיע תקופה ארוכה לאחר שעמודי הפייסבוק סבלו מירידה דרסטית בחשיפה, הצליחה לעורר הד תקשורתי נרחב, שבין היתר גם הוביל להחלטה של העיתון הגדול ביותר בברזיל להפסיק לתחזק את עמוד הפייסבוק שלו.

גם עמוד הפייסבוק של וילצ'רסקי שמונה כרבע מיליון אוהדים ידע ימים טובים יותר ונחשב במשך תקופה ארוכה לאחד העמודים האינטראקטיבים והפופולארים ביותר בישראל. אולם הקיזוז בחשיפה, שעל פי מספר מנהלי עמודים מתבטא בירידה של כ-50% במספר הגולשים שנחשפים לתכניהם ומקליקים על קישורים, לא פסח גם על הסטנדאפיסט הויראלי, שכאמור מתפרנס מעמוד הפייסבוק שלו שמשמש כצינור הפצה מרכזי להופעותיו. במסגרת המערכון החדש שהושק בשעה האחרונה, גייס וילצ'רסקי כפיל של מארק צוקרברג שכופה עליו לשלם לפייסבוק כסף בכל פעם שוילצ'רסקי מבקש להודיע לעוקביו על הופעה חדשה. ההופעה הבאה של גדי וילצ'רסקי תתקיים במוצאי שבת הקרובים ב"גנקי".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים