צפו בסרט שמסעיר את העולם הערבי: תמימות המוסלמים

innomus

המצרים מודיעים היום כי ישפטו שלא בנוכחותם 7 אמריקאים ממוצא מצרי אשר השתתפו בהכנת הסרט 'תמימות המוסלמים' אשר בימים אלה יוצר סערה בעולם הערבי, בין היתר גם בהפגנות מול שגרירות ארה"ב בבנגקוק וקריאות של אירגון הטרור אל קאעידה לפגוש בדיפלומטים אמריקאים מסביב לעולם. המצרים אף דרשו מגוגל ויו טיוב את הסרת הסרטון ממנוע החיפוש ומאתר שיתוף הוידאו הפופולארי, אולם נענו בשלילה. נשיא מצרים, מוחמד מורסי, גינה את הסרט, וקרא "לא לנהוג נגד החוק במצרים, לא לתקוף שגרירויות, או קונסוליות או נציגויות דיפלומטיות או רכוש פרטי וציבורי".

תמימות המוסלמים הוא סרט קולנוע דל תקציב שעלה לרשת ב-12.9 והפך לויראלי עם מלמעלה ממיליון צפיות עם רוב של פידבקים שלילים (דיסלייק). הסרט אשר מותח ביקורת חריפה על עיקרי דת האסלאם ומייסדה מוחמד, הופק ובוים בידי נאקולה באסליי נאקולה. נקולה הסביר שיצר את הסרט כדי לחשוף את הצביעות של האסלאם. תחילה הוצג המפיק כיהודי-ישראלי בשם "סם בסילה", אך אזרח בשם זה אינו מוכר לרשויות בישראל ורישיון נהיגה לאדם בשם זה לא קיים בקליפורניה. מאוחר יותר טען סטיב קליין, היועץ של באסילה לסרט, שפגש את באסילה ושהוא איננו ישראלי או יהודי. לדבריו, מאחורי הסרט עומדים נוצרים קופטים ואוונגליסטים (מקור ויקי).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. דת זה דבר טיפשי שמתאים לגברים (בכל הדתות) – גורמי הפשע בעולם

  2. הסרט מצויין ועדיין לא מספיק לתאר את מוחמד המפלצת ומתאים להתחיל לטפל במוסלמים בחומרה שהם הגרועים ביותר ואחר כך בייתר הדתות. כל דת שבה גברים קובעים כללים חובות ומגבלות על הנערה/האישה חובה לטפל בהם. וברעת הרע מקרבך.

  3. יוצרי הסרט חולי נפש ותת רמה , יש לכבד כל הדתות ועד יותר חולי נפש הפנאטים שרוצחים בהמונים בגלל הסרט המטופש מלא סרטים אנטישמים מיצרים מידי יום אם הינו מתיחסים לכל פלוץ שכזה אז מזמן היתה פה מלחמת העולם השלישית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים