רץ עכשיו ברשת: צפו בסרטון של אגודת הסטודנטים במכללה למנהל שהוסר לאחר שגרר לגל של תגובות שליליות

funjoyads

סרטון של אגודת הסטודנטים של המסלול האקדמי המכללה למינהל, בשם 'בדרך ל-FunJoya' (בימוי, הפקה ותסריט של גיא רותם ורועי צבעוני) לקידום אירועי הנופש 'פאנג'ויה 2013', מכה גלים ברשת ויוצר סערה, אשר בעקבותיה הסרטון אף הוסר מהרשת.

שירלי קליינמן כתבה: "חבורת ההומור הנמוך מבית המכללה למנהל שהפיקה את סרטון הטיוב של Funjoya החליטה להוריד אותו מהאוויר ברגע שמנשמע ציוץ של ביקורת. בלי לפתוח שיח, בלי כלום – רק לוחצים והסרטון פרטי. גם הפיקו שטות גזענית, סקסיסטית והומופובית וגם לא עמדו מאחוריה ונסו על נפשם הרכה ברגע שהעבירו עליהם ביקורת. עלובים."

יח"צ: אירועי הנופש של FUNJOYA מאגדים בתוכם חופשה עם מסיבות, הופעות ושלל אטרקציות לסטודנטים. במסגרת החבילות המוצעות לסטודנטים, מקבלים הצעירים שלושה ימים של הופעות, של תקליטנים מהנחשבים בארץ, של מסיבות בריכה בחמישה מלונות מרכזיים ומסיבת קצף ענקית בחוף הדקל. הנופש מתקיים בשני מועדים השנה- באפריל ובמאי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. גם פגיעה ההומואים גם פגיעה בערבים… זה סתם התגרות מיותרת באוכלוסיה שיכולה להבין בצורה לא נכונה את ההומור הגרוע הזה. עוד בסוף יקום מישהו ויעשה איזה פעולת תגובה. יצאו סטומים. אבל איזה כוסית הבלונדינית… אני מת

  2. מה הסיפור? נכון שזה מעפן, נמרח ולא מצחיק, עם אפקטים של ניינטיז
    אבל גזעני, סקסיסטי והומופובי? לא נסחפתם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים