רץ עכשיו ברשת: מגה WTF – אמא של לאון שוובסקי ממליצה על מגוון בשמים בסדרת אינטרנט חדשה

רץ עכשיו ברשת: מגה WTF - אמא של לאון שוובסקי ממליצה על מגוון בשמים בסדרת אינטרנט חדשה
רץ עכשיו ברשת: מגה WTF – אמא של לאון שוובסקי ממליצה על מגוון בשמים בסדרת אינטרנט חדשה

אלה שוובסקי, יועצת יופי ואימו של ‫לאון שוובסקי מהעונה הנוכחית של האח כגדול, מנסה למנף קצת את הבאזז בשביל ביזנס וממליצה על מגוון בשמים; ז'אן פול גוטייה, בולגרי, לוליטה וקלווין קליין וזאת במסגרת סדרת אינטרנט מז'אנר ה-WTF בשם 'סודות היופי עם אמא של לאון שוובסקי', ככל הנראה שטיק ויראלי לקראת החגים של אחת מהרשתות הגדולות. תודה לאילנה על הלינקוק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. גוגל לא מאשרים AdSense , להציב פרסומת באתר בגלל תוכן בלתי מספיק.

    "תוכן בלתי מספיק: כדי לשקול את בקשתך להצטרף ל-AdSense, על האתר שלך להכיל מספיק תוכן טקסט כדי לאפשר למומחים שלנו לבדוק אותו ולסורקים שלנו לזהות מודעות רלוונטיות להצגה בדפים שלך. מומלץ לכלול באתר שלך יותר משפטים מלאים ופסקאות מלאות. אנו דורשים מהאתרים שיושקו ויתפקדו במלואם, כדי שהמשתמשים יוכלו לנווט ברחבי האתר בעזרת תפריט, מפת אתר או קישורים מתאימים. לאחר שהחלק הארי של האתר שלך יושלם ויהיה פונקציונלי, נשמח לשקול מחדש את בקשתך."

    וזה גורם לתופעה של זיבול האינטרנט בעשרות אלפי דפי זבל, בעלי אתרים מזבלים ומזבלים את הדפים באתרים שלהם, רק כדי שגוגל יאשר להם להציב פרסומות של AdSense
    כול האינטרנט הפך להיות מזבלה אחד גדול, בניצוחו של גוגל הזבלן הראשי.

  2. אדון אבי ואדון אחד שיודע
    לשניכם ביחד מופנית השאלה: מהיכן הרוע שלכם מגיע? מסתבר שהמגיב הממוצע, עליו אתם נמנים לא מכיר את המילה פרגון. רחמנות עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים