שלי יחימוביץ' vs בנימין נתניהו, 'בואו ראו' עם שיא אינטראקציות ו-yolo מדיח את קליק – דירוג ינואר 2017

ביבי, יולו, יחימוביץ
ביבי, יולו, יחימוביץ

המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet חושפות מדי חודש את דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר, לצד דירוג הפרופילים האישיים. מטרת הדירוגים היא לבחון מיהו העמוד שמצליח לייצר את מספר האינטראקציות הגבוה ביותר בממוצע; לייקים, שיתופים ותגובות, כאשר מקדם המעורבות מציג את היחס שבין מספר האינטראקציות הממוצעות למספר האוהדים, אך הוא לא משפיע על הדירוג ורק מסופק כפרמטר נוסף. תנאי כניסה לדירוג הוא מינימום 8 סטטוסים בחודש קלנדרי.

דירוג 100 העמודים | להורדת PDF מלא
חודש ינואר היה פורה במיוחד עבור עמודי הפייסבוק הישראלים שהצליחו לייצר מספר שיא של אינטראקציות. עמוד הפייסבוק 'ישראלים מצייצים' של דניאל שטרית ממשיך לשמור על מעמדו כעמוד האינטראקטיבי ביותר זה החודש החמישי ברציפות עם למעלה מ-14K אינטראקציות בממוצע. עמוד 'בואו ראו' של אבירם מעיין, מציין חודש שיא עם למעלה מ-12 אלף אינטראקציות ממוצעות לסטטוס וסרטון ויראלי חוצה יבשות שהצליח להשיג למעלה מ-2.4 מיליון צפיות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאר יציב על מספר אינטראקציות אולם בעורפו נושפת שרת הפייסבוק, חברת הכנסת שלי יחימוביץ' שעמוד הפייסבוק שלה הופך לכלי תקשורת משמעותי עם למעלה מ-9 אלף אינטראקציות. במקום החמישי הסטנדאפיסט ואיש התקשורת חנוך דאום, שמאז שהפסיק כמעט לחלוטין לשתף את הסטטוסים של היוצרים המקוריים (Share), נמצא בעלייה.

איש התקשורת שרון גל שנכנס באחרונה לבית 'האח הגדול' מתברג במקום השישי עם 6.6K אינטראקציות, לאחריו עמוד הפייסבוק 'היגיון של אישה' של אלי אליהו שנכנס למקום השביעי. עבור אליהו מדובר בכפל כניסות, לאור הפופולאריות הגבוה של הפרופיל האישי שלו. עמוד 'הומור מוגזם' ממשיך לבלוט עם מספר תגובות גבוה במיוחד ונכנס למקום השמיני, עמוד הצינור שידע ימים טובים יותר, ממשיך במגמת ההחלשות ומתברג במקום התשיעי ואת העשירייה הראשונה חותם עמוד 'הידעת?' של מורדי לוי, אחד ממותגי הסושיאל האינטראקטיבים ביותר בישראל שגם רושם נתוני שיא באינסטגרם.

דירוג 100 העמודים
דירוג 100 העמודים

את העשירייה השנייה ברשימת העמודים פותח הסטנדאפיסט חן מזרחי, שעמוד הפייסבוק שלו דורג כאחד העמודים הפופולארים של 2016. עמוד פשפשוק של אהוד פורת נכנס למקום ה-12, שישים ואחת במקום ה-13, לאחריהם צה"ל (14), יאיר לפיד (15), נפתלי בנט (16), חיילים מצייצים (17), כשאבא ואמא בני דודים (18), הצל (19) ואת רשימת ה-20 חותם השר גלעד ארדן עם 4.2K אינטראקציות ממוצעות לסטטוס.

דירוג הפוליטיקאים | להורדת PDF מלא
ראש הממשלה בנימין נתניהו שציין באחרונה 2 מיליון לייקים בעמוד "האישי" שלו ממשיך לשמור על מיצובו כפוליטיקאי המוביל ברשת החברתית. חברת הכנסת שלי יחימוביץ' מצמצמת פערים עם מספר אינטראקציות גבוה במיוחד שנאמד בכ-9.2K. לאחריהם יאיר לפיד (3), נפתלי בנט (4), גלעד ארדן (5), מרב מיכאלי (6), ישראל כץ (7). דירוג הנישה (פוליטיקאים, מותגים וכו') כוללים גם נתונים נוספים שמשולבים ב-PDF. לרבות הפוסטים האינטראקטיבים ביותר, שמות של כותבים ומגיבים פעילים, אינטראקציות ממוצעות על ציר הזמן בהשוואה בין שני המקומות הראשונים ונתונים נוספים.

דירוג הפוליטיקאים
דירוג הפוליטיקאים

דירוג המותגים | להורדת PDF מלא
דירוג המותגים מביא עימו בחודש ינואר מהפך. לאחר חודשים רבים שמותגי קליק וגלידת שטראוס שמנוהלים ע"י גרייט דיגיטל חלשו ביד רמה על המקומות הראשונים, מעדן יולו (yolo) שפעילות הסושיאל שלו בידי בלינק (Blink) מתברג במקום הראשון, לאחריו אדידס ריצה שמנוהל על ידי פרפל אינטראקטיב, קליק (3), רמי לוי – שיווק השקמה (4), גלידת שטראוס (5), אדידס כדורגל (6) והונדה ישראל (7). בדומה לדירוג הפוליטיקאים, גם דירוג המותגים כולל מידע נרחב נוסף ב-PDF.

דירוג המותגים
דירוג המותגים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים