דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לחודש פברואר 2017

לייק, לייקים
לייק, לייקים

דירוג פברואר: ישראלים מצייצים סוגרים חצי שנה בטופ ◄ אחרי תקופת היעדרות 'הצינור' חוזר לחמישייה הראשונה ◄ שלי יחימוביץ' נחלשת ויאיר לפיד תופס את מקומה ◄ דניס צ'רקוב הוא יוצר הוידאו המדובר בישראל ◄ קליק מראה ל-yolo מי הבוס האמיתי ◄ 'ידיעות אחרונות' היא קבוצת החדשות החזקה בסושיאל והזכיינית רשת ממשיכה לקבור את המתחרה קשת

המזבלה וחברת SpyTheNet שמתמחה בניטור ומדידה במדיה החברתית, מציגות מדי חודש את דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר. הדירוג בוחן את העמודים שהצליחו לייצר את ממוצע האינטראקציות; לייקים, שיתופים ותגובות, הגבוה ביותר באותו החדש, כשמקדם המעורבות שמסופק כפרמטר נוסף, מציג את היחס שבין מספר האינטראקציות למספר האוהדים בעמוד. על מנת להיכנס לדירוג יש לפרסם לפחות 8 סטטוסים פומביים בחודש קלנדרי.

החל מחודש ינואר 2017, דירוגי הנישה (עמודי זמרים, מותגים, פוליטיקאים, חדשות וכו') כוללים גם פיצ'רים ייחודיים של ספיי דה נט שמאפשרים ניתוחים מורחבים יותר (ב-PDF'ים המלאים) לרבות; תת דירוג של הסטטוסים האינטראקטיבים ביותר של החודש, רשימת הכותבים והמגיבים הפעילים ביותר בעמוד, אינטראקציה ממוצעת על הציר זמן, פוסטים של גולשים על ציר הזמן ועוד.

דירוג 100 העמודים | PDF להורדה

דירוג 100 העמודים
דירוג 100 העמודים

חודש פברואר מציג ירידה קלה במספר האינטראקציות שמצליחים העמודים לייצר. עמוד הפייסבוק 'ישראלים מצייצים' של דניאל שטרית ממשיך לשמור על מעמדו כעמוד האינטראקטיבי ביותר בישראל מזה חצי שנה ברציפות עם למעלה מ-14 אלף אינטראקציות. ראש הממשלה בנימין נתניהו מתברג במקום השני עם 12K אינטראקציות, עמוד 'בואו ראו' של אבירם מעיין אומנם נחלש מעט בהשוואה לחודש קודם, אך עדיין מצליח לשמר את מעמדו כאחד העמודים האיכותיים והפופולארים בישראל עם למעלה מ-9K אינטראקציות.

דניס צ'רקוב, יוצר הוידאו המדובר בישראל מתברג במקום הרביעי עם 8.1K, לאחריו עמוד הצינור שבזכות מאבק הקנאביס וכמה סרטונים ויראלים, חוזר לחמישייה הראשונה לאחר תקופת היעדרות ארוכה. עמוד הפייסבוק של חנוך דאום במקום השישי, 'היגיון של אישה' של אלי אליהו במקום השביעי, 'הומור מוגזם' של משה סעידיאן ממשיך לשמור על מספר תגובות גבוה במיוחד ומתברג במקום השמיני, 'חיילים מצייצים' של נדב פריד נכנס כבר לשירות קבע ושומר על מעמדו כקהילת החיילים החזקה בישראל. את העשירייה הראשונה חותם עמוד הפייסבוק של שרית חדד עם 4.3K אינטראקציות.

ברשימת ה-20 ניתן למצוא את עמודי הפייסבוק של סמיון גרפמן, צה"ל, כשאבא ואמא בני דודים, הידעת?, פשפשוק, חן מזרחי, שרון גל, יאיר לפיד, בית לחם יהודה ודניאל אסייג. שרת הפייסבוק שלי יחימוביץ' נחלשת משמעותית בפברואר ומתברגת במקום ה-25 בלבד עם כ-3.3K אינטראקציות. על פי הדירוג עולה כי עמודי הטראפיק ממשיכים לסבול מירידה חדה בחשיפה ובאינטראקציה ואלה מתקשים להיכנס לרשימה. בהקשר זה יש לציין לטובה את עמוד הפייסבוק של מגזין קנאביס (אורן ליבוביץ'), שמתברג במקום ה-58 ומבין עמודי הטראפיק היחידים בישראל שמצליחים לשמור על שיעור אינטראקציה גבוה במיוחד גם בקישורים יוצאים.

דירוג המותגים | PDF להורדה

דירוג המותגים
דירוג המותגים

אחרי שהודח מהמקום הראשון ע"י יולו, עמוד 'קליק' שמנוהל ע"י גרייט דיגיטל חוזר למקום הראשון עם 2.3K אינטראקציות. עמוד אדידס כדורגל שמנוהל ע"י פרפל אינטראקטיב מתברג במקום השני עם 1.9K, לאחריהם אסתי לאודר ישראל, גלידת שטראוס, השף הלבן, יולו ואדידס ריצה. בגזרת הסטטוסים המותגיים הפופולארים ביותר, באדידס ריצה משתלטים על שני המקומות הראשונים עם סטטוסים שזכו ללמעלה מ-6000 לייקים.

דירוג עמודי החדשות | PDF להורדה

דירוג עמודי החדשות
דירוג עמודי החדשות

קבוצת 'ידיעות אחרונות' שומרת על מיצובה כקבוצת החדשות החזקה ביותר ברשת החברתית עם 3 מקומות ראשונים – עמוד ידיעות אחרונות שמתברג במקום הראשון מבין עמודי החדשות, 'חדשות כיכר השבת' ועמוד ynet. זכיינית ערוץ 2 'רשת' ממשיכה לעשות בית ספר ל-מאקו וקשת ומתברגת במקום הרביעי עם 1.6K אינטראקציות, באזזנט במקום החמישי עם 1.4K, לאחריהם ערוץ 20, nrg360, חדשות 2, רוטר, ישראל היום, ערוץ 7, וואלה! חדשות, חדשות 0404, ערוץ 10, מאקו וקריות באינטרנט שבבעלות יבגני זרובינסקי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים