כך תהפכו את אפליקציית הוואטס אפ הפופולארית לכלי ריגול של ממש ותוכלו לגלות מי עומד מאחורי מספר הטלפון

אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ

בתחילת חודש אפריל, נפוצו שמועות על כך שגוגל מעוניינת לרכוש את אפליקציית המסרים הפופולארית וואטסאפ עבור מיליארד דולר, שמועה שהוכחשה על ידי בעלי החברה. לגוגל, החברה שידועה באהדה רבה למידע, יש מספיק סיבות לרכוש את האפליקציה הפופולארית, מידע הוא כוח במיוחד בידיה של חברה כמו גוגל אשר יודעת לעשות ממנו מלא כסף.

אפליקציית הוואטס-אפ היא מעבר לכלי לתקשורת יומ-יומית וניתן להשתמש בה ככלי ריגול של ממש. מעבר לכך שהיא מאפשרת לכם לדעת מתי אנשי הקשר שלכם זמינים (אונליין) ומתי אלה התחברו לאחרונה לאפליקציה, פיצ'ר שכמובן ניתן לחסום, היא מאפשרת לכם לגלות פרט מעניין ולחבר מספר טלפון לפנים.

בעידן שבו כמעט לכל שם ניתן להדביק פרצוף וקורות חיים שלמים באמצעות חיפוש בגוגל ובפייסבוק, אפליקציית הוואטס-אפ מאפשרת לכם לעשות זאת עם מספר טלפון. באמצעות הוספת מספר טלפון לאנשי הקשר שלכם בוואטס-אפ תוכלו לחבר פנים למספר טלפון אנמי ולראות מי עומד מאחורי המספר גם אם שמו אינו ידוע לכם, כלי משלים לחיפוש מספר הטלפון בגוגל אשר לעיתים רבות אינו מופיע ברשת. אין צורך לבקש את אישור הצד השני ומבדיקה מדגמית בקרב כ-100 משתמשים בישראל, עולה כי 85% ממשתמשי הוואטס-אפ מגדירים תמונות פרופיל באפליקציה.

התהליך פשוט מאוד: הוסיפו מספר טלפון לאנשי הקשר שלכם בטלפון וחפשו את איש הקשר החדש בוואטס-אפ, לאחר מכן לחצו עליו ותוכלו לראות את תמונת הפרופיל שלו. נסו את זה – הוסיפו את המספר של סחבק (לצורך בדיקות, בלי לנסות לשדל אותי בהודעות!) – 0545-385332

טיפ נוסף: לאחר שיש לכם התמונה, שמרו אותה והעלו אותה לגוגל תמונות אשר תאתר לכם האם היא קיימת ברשת, במידה וכן תוכלו להצמיד גם שם למספר.

אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים