Smells like digital spirit

ckoneall

הקמפיין החדש של קלווין קליין מציג אבן דרך של מותג אמריקאי יוקרתי שלא מפחד ללכת עד הסוף בעולם הדיגיטלי. זה מתחיל בפרסומת שתופסת את העין, בגלל בחירת מצלמה ופסקול ודמויות מתחלפות.

הצופה רוצה להמשיך את הכיף. את החוויה. להיכנס אליה. לחוש אותה. לצלול לעומק. ואז… הוא נכנס לאתר (קליק).

CK one - מתוך האתר
CK one - מתוך האתר

הגולש גולל על עשרות קוביות אישיות של אנשים צעירים, מגניבים. חלקם דוגמנים וחלקם גולשים. המותג מציע לגולש להצטרף ולצלם את עצמו ולנסות להתקבל לבמה הציבורית שמציע לו המותג. הבמה שווה. רק הטובים והיפים נמצאים שם. אולימפוס המתאים לערכי המותג כמו קלווין לקליין. Be number one. Just like us. והמותג לא נח בקמפיין תוכן גולשים. הוא ממשיך להעניק חוויה דיגיטלית גם לגולשים הביישנים (כמוני) עם אפליקציה דיגיטלית ממותגת שמציעה לך לגלות חוויות חדשות במודעות ובפוסטרים של המותג ברחבי ארה"ב.

מתוך האתר CKONE
מתוך האתר CKONE

שימו לב שהאפליקציה היא לא רק לאייפון, יש כפתור להורדה חדש בשכונה: האנדרויד שצובר תאוצה. והדיגיטליות באתר, ממשיכה גם בדברים הקטנים: קלווין קליין הוא מותג גלובלי. ולכן כפתור תרגום האתר מכיל 11 שפות! (מביא אותי לשאול: למה אין תרגום לרוסית באתרי קמפיינים? זוהי שפת האם של שליש מישראל!) הטרנדים הלוהט עכשיו בעולם הדיגיטלי הוא מידע מבוסס לוקיישן וחיבור בין העולם האמיתי לדיגיטל – והאתר דאג לשלב בין השניים: בוא וחפש תכנים של אנשים הנמצאים סביבך וכך האתר מפגיש בין אנשים פיזית בעולם האמיתי! (תודה למיכל סלונים שמצאה את זה באתר. טוב שאת בסביבה שלנו.)

לסיכום, האם המסר המוצרי שהבושם של קלווין קליין נכנס לטריטוריה חדשה (הניוז המוצרי) של "בושם להלבשה תחתונה בג'ינס" (ציטוט מהאתר)? האם אחרי כל החוויות הדיגיטליות האלה, אתם אוהבים את המותג יותר? הוא גילה לכם דברים חדשים? הוא ריגש אתכם? בינגו. זה כל הסיפור. מאז הקולבים של כריסטינה אגילרה, לא ראיתי כזו עבודה ויראלית לבושם. מקווה שהארומה מס' 1 תתפשט (כמו הדוגמניות) לכל האנשים העוסקים בדבר. תודה.

על הכותב: נדב רביב הוא קופי פרילאנס עם ניסיון רב והתמקצעות בעולם הדיגיטל. בעברו ב-Y&R אינטראקטיב, מקאן דיגיטל ואידיאולוג'יק. אפשר להיות חבר שלו בפייסבוק (כאן) ולעקוב אחריו בטוויטר (כאן).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים