פסטיבל קאן 2012: זוכי הגרנד-שוויגר / פוסט אורח

טל שוויגר
טל שוויגר

טל שוויגר
טל שוויגר
פוסט אורח מאת: טל שוויגר, קופי דיגיטל במקאן אריקסון ישראל // נפלה בחלקי ההזדמנות לטוס לשבוע בקאן ולעבור על כל העבודות שהגיעו לשורטליסט ומעלה בכל הקטגוריות חוץ מסרטים ורדיו. גם בלי הקטגוריות האלה, מדובר על שעות על-גבי שעות של הנאה. מאוד קשה לברור שם את העבודות המדהימות מהעבודות הטובות מאוד, אבל עשיתי מאמץ. בשבילכם. אני אישית תמיד מעדיף תובנה גאונית או טריק דיגיטלי קטן וחכם על קמפיינים גדולים ורבי-רושם, אז הנה הם לפניכם, זוכי פסטיבל קאן בקטגוריית הגרנד-שוויגר.

העבודה החזקה ביותר מבחינתי הייתה סדרת המודעות ל-Save the Children. כל מילה מיותרת.

הצילו את הילדים
הצילו את הילדים
הצילו את הילדים
הצילו את הילדים
הצילו את הילדים
הצילו את הילדים

עוד בקטגוריית הפרינט, המודעות לשיפור הזיכרון שמשלבות שני דברים נדירים: תובנה גאונית ועיצוב מעניין וייחודי.

Abbot - אבוט
Abbot - אבוט
Abbot - אבוט
Abbot - אבוט
Abbot - אבוט
Abbot - אבוט

בקטגוריית הסייבר בלטה השנה עליונות הקמפיינים הפומפוזיים על הקמפיינים הקטנים והחכמים. דוגמה בולטת היא הקמפיין הגאוני שמשתמש בהשלמה האוטומטית בשורת החיפוש של גוגל כדי להעלות את הרוח הפטריוטית של הרומנים. הקמפיין לא עלה אפילו כפיינליסט, אבל כן הצליח לגרום לי לקנא.

המון עבודות ניסו לרגש השנה (בואו נגיד שזה מאוד עוזר אם צונאמי הורס לך שליש מדינה), אבל היו בודדות שהצליחו לעבור את מעטפת הציניות שלי. הקמפיין של אגודת העיוורים בתאילנד עשה את זה בגדול, כשלקח ספר, חילק אותו ל-60,000 משפטים ואפשר לגולשים להקליט משפטים ישירות מהבאנר.

עושה רושם שהמוזיקאים של היום כבר ניסו הכל כשזה נוגע להפצה באינטרנט, אבל מסתבר שלא. אמן שבדי אלמוני יחסית חבר לחברת פרסום והפך את עצמו לנחשק בן-רגע. הבחור הוציא עותק אחד מהשיר שלו ואיפשר למאזין אחד בלבד להקשיב לשיר בכל פעם. רק כשאר המאזין הזה סיים, מאזין נוסף יכל לשמוע את השיר. טריק פשוט שמתבסס על העבודה שאתה רוצה להשיג את מה שאתה לא יכול.

השימוש הכי מוחכם במדיה שראיתי השנה היא הקמפיין הזה אשר משנה את המסר אשר מופיע על החולצה לאחר כביסה אחת. גאון מי שחשב על זה.

ולסיום, אני לא חושב שמעולם ראיתי משהו יותר גאוני מזה. לא ייאמן שזה לא זכה בכלום.

היריעה, או יותר נכון המזבלה, קצרה מלהכיל את העבודות המדהימות. אבל הפייסבוק שלי לא. אתם מוזמנים להיכנס לאלבום העבודות שהעליתי, שמכיל כ-40 עבודות שהן חובה לכל איש קריאייטיב. קליק לאלבום.

קו
טל שוויגר הוא בחור חביב וקופירייטר דיגיטל במקאן אריקסון ישראל. קליק להוסיף את שווייגר כחבר בפייסבוק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. אחלה! 🙂

    מן הסתם היו עוד המון דברים מעולים כמו הספר שלא יכול לחכות, מסיבת שריפת הספרים, עיתון הספורט שנעלם, אני כבר מת של ALS, שילוב אנשים עם דאון סינדרום בפרסומות, המודעות מרקר המעולות, המכונית הבלתי נראית, סולאר אנייואל ריפורט, השיר שנכתב מחדש, רדיו דוחה יתושים, הרעיון עם הפלסטרים ועוד מלא…

  2. פוסט מעולה ביאצ'.

    ואפילו גיליתי את הדמיון המדהים בין הקמפיין הראשון בעולם של אידיאולוג'יק שכנראה נעשה כבר מזמן, כי רק ככה החבר'ה מתאילנד יכלו להעתיק מהם 🙂
    http://mizbala.com/?p=48743

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים