דעת מיעוט: תיקון טעות והתנצלות

גינגי פרידמן
גינגי פרידמן
גינגי פרידמן
גינגי פרידמן

'דעת מיעוט' – טור דעה במזבלה מאת: גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN, חברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. בטורי האחרון ניסיתי לעמוד על הסיבות לאי הצלחת המשרדים הישראליים בתחרויות הפרסום בקאן וקיבלתי על הראש. בצדק. אחדים מבין ששת קוראיי הנאמנים הוכיחו אותי שאני מדבר שטויות ושאני טועה ומטעה והביאו לידיעתי שאכן היו גם היו משרדים ישראליים שזכו בפרסים ולא סתם בקטגוריות שוליות, כפי שטענתי אלא בקטגוריות מרכזיות ועבור מהלכים רציניים ונחשבים. כפי שדאגו לתקן אותי : שלמור אבנון עמיחי זכו בפרסים יוקרתיים כמו גם באומן בר ריבנאי ..ושלמור אבנון עמיחי ובאומן כבר אמרתי? אלה בהחלט הישגים שיש להתהדר בהם. וזכיותיהם חרף קוטננו היחסי רק מעצימות את גודל הישגיהם.

מסתבר שאפילו אני לא חף מטעויות. לכן, אני מבקש להתנצל בפני כל מי שנפגע ממני. ואם יש משרדים נוספים שזכו ולא הזכרתי עימם הסליחה.

יחד עם זאת ועם כל הכבוד לזוכים ולזכיות ויש כבוד רב הם משולים בעיני לזוכות באליפות המדינה בכדורגל. בדקתי את טבלת האליפויות ומצאתי שמאז קום המדינה מכבי ת"א זכתה ב-19 אליפויות ו-10 סגנויות. הפועל ת"א ב-13 אליפויות ו-15 סגנויות ומכבי חיפה ב-12 אליפויות ו-7 סגנויות. כן, נכון פה ושם זכו גם הפועל כ"ס, הפועל ר"ג ועירוני ק"ש אבל אם ניתן ללמוד מזה משהו זה שיעור אחד בלבד: הסיכוי של הקטנות לזכות באליפות הוא מזערי ונדיר. פעם ב-60 שנה! כך גם הסיכויים שלנו בקאן. וכשזה קורה זה בבחינת היוצא מן הכלל המלמד על הכלל. או כמו שנהוג לומר בקרב פרשני הכדורגל "הטבלה לא משקרת".

ומעניין לעניין באותו עניין. אם הייתם צריכים להמר על המשרד שיזכה באריה הזהב הבא לטלוויזיה, לפרינט או לדיגיטל. על מי הייתם מהמרים, על משרד אמריקני, אנגלי ,ברזילאי או על משרד ישראלי? על מי באמת הייתם שמים את הכסף שלכם?!

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. גינגי פרידמן, אחד מהאנשים הסקסיים, המוכשרים והבולטים בעולם הפרסום.
    אני לא יודע היכן הייתי היום, אם לא הייתי קורא את הטורים שלך. הכריזמה שלך כובשת!
    השיר הזה מוקדש לך תותח אייטיז
    http://www.youtube.com/watch?v=jYxMolS1Kdk

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים