צפו: הפקרות בבני ברק – ילד קטן רץ לכביש וכמעט נדרס

doreda

מאת: ליאור וייץ

מאז שהתקנתי מצלמת דרך ברכב תפסתי לא מעט רגעים של נהגים מופרעים וגם הולכי רגל שהכביש מבחינתם הוא מגרש משחקים, אבל להיות עד לתינוק קטן שהיה רחוק סנטימטרים בודדים מפגיעת רכב? את זה אפילו בחלומות הכי שחורים שלי לא האמנתי שיקרה.

נסעתי הבוקר מביתי בר"ג לכיוון פ"ת דרך הרחובות הצרים של בני ברק. אני כבר מכיר ויודע היטב שברחובות אלה צריך להיות זהיר ועירני כפליים. המודעות שם לבטיחות בדרכים היא מאוד מאוד נמוכה, בעיקר אצל הולכי הרגל. ילדים, וגם מבוגרים, רצים וחוצים איפה שבא להם, אין חוקים. ממש המערב הפרוע .

האירוע שצילמה מצלמת הדרך שלי קרה היום בשעה 8:30 בבוקר בר"ח רבא"ד, לשם ה-waze הוביל אותי כדי להגיע לצומת גהה. פתאום לנגד עיני ילד בן שנתיים רץ לבד אל תוך הכביש ובנס גדול ניצל מדריסה. האבא, כפי שניתן לראות, הגיע 3 שניות אחריו. אלו בדיוק אותן 3 שניות שיכולות בפעם הבאה להיות ההבדל בין חיים ומוות.

רציתי לצאת אל האבא ולצרוח עליו איך הוא נותן לבן שלו לרוץ ככה לבד לכביש. איזו חוסר אחריות. אבל הייתי כל כך בהלם שלא עשיתי כלום, חוץ מהאופציה שאולי עדיפה יותר, לשתף את הסרטון. מקווה שאולי הסרטון הזה (קליק לצפייה בסרטון ביו טיוב) ילמד הורים לשמור על הילדים שלהם צמוד צמוד. זה היה ממש שניות מדריסה. מקווה שבבני ברק ילמדו קצת יותר, גם את ההורים וגם את הילדים, מה זה באמת "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. כחרדי אני מודה לך, ומסכים לגמרי שזו בעיה חמורה ביותר. ומפריעה מאוד מאוד!
    וטוב עשית שהעלת את הוידאו הזה, מקווה שזה יתן לאחיי החרדים קצת בראש, אולי זה מה שימנע בעז"ה את הפגיעה הבאה.
    אכן חוסר מודעות, הלוואי והמדינה תבנה יחד עם הרבנים איזה קמפיין שיטמיע את הערכים והסכנות בכביש, וכן גם על נהיגה ברכב.
    זה חשוב מאוד, במיוחד באיזורים אלו, בכל הערים החרדיות זה כך. יש הרבה ילדים הדעת מוסחת מריבוי המשימות, צריך הפנמה, צריך שיטת לימוד, דרך חינוך שתיספג מהגדולים ועד הקטנים ומהקטנים ועד הגדולים, זה אפשרי, אך צריך לפחות בהתחלה קמפיין חזק, יותר נכון פעילות אמיתית ושורשית בכדי לעקור את חוסר שימת הלב הגרועה הזו.

  2. כמובן בגלל שהאבא חרדי לא היה אכפת לו שהילד ידרס!!! הרי יש לו עוד 9 ילדים אחריו…
    אתם באמת חושבים ככה???????
    חסר מקרים ששניה אחת של חוסר תשומת לב והילד בורח?!?! למה אתם חושבים שיש קשר בין המקרה ל"בני ברק"???

  3. עצוב מאוד! לפעמים נדמה לי שעקב ריבוי טבעי גבוה, הם לא מתרגשים מגורל ילדיהם. כי תמיד הם יגידו "הכל משמים" וישר ילכו לעשות עוד אחד…

  4. למה ללכת כל כך רחוק?
    אתם מוזמנים לרחוב שלי בנתניה ולראות מה הולך עם כל המוסדות חינוך החרדיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים