רווק בן 31 מחפש אלגוריתם לקשר רציני

arad_aki
ארד אקיקוס
ארד אקיקוס

מאמר אורח מאת: ארד אקיקוס

אז לפני כמה ימים כתבתי על הטראומות שיש לי מפייסבוק, ואתם יודעים איך זה כשמדברים על דברים – הפצעים נפתחים, וכל התחושות הקשות יוצאות. אז נראה לי שאני מוכן לדבר על עוד שניים מהפצעים הלא סגורים שלי. או כמו שאני אוהב לקרוא לזה – מה אם פייסבוק היו מקשיבים לי ומבינים אותי.

1. מה אם הייתי יכול לשתף תגובה לסטטוס מסויים, ופייסבוק היו עושים תצוגה גרפית מגניבה כזאת, שמראה את ההקשר בין הדברים. "דורי הגיב ככה וככה על הסטטוס של ארד". כן כן, היום הם כבר מציגים בניוזפיד חבר שמגיב על ססטוס מסויים, אבל התגובה עצמה מופיעה רק בפוסט, לא כפריט מידע עצמאי שאני יכול לשתף (שלא לדבר על זה שאני לא יכול לשתף סטטוס לווטסאפ בלי לעבור מסע חניכה ביערות גרסת הדפדפן למובייל) – (וגם לא על זה שאני צריך לעבור לפאקינג גרסת דסקטופ דרך המובייל, רק כדי לראות כמה שיתפו).

זה ההבדל בין דטא למטא דטא, והפיכת המטא דטא למידע רלוונטי, וזה מה שפייסבוק לא מבינים. פעם, זאת הייתה הסיבה שפייסבוק ניצחה את כל שאר הרשתות – העובדה שאתם ואני הפכנו לחברים, הפכה לפריט מידע עצמאי, זה היה חשוב בפני עצמו, ושם היה ההבדל מהיי5, אורקוט, מייספייס ומקושרים (די נו). היום פייסבוק הפכו למסורבלים ולא מסוגלים לעקוב אחרי הקהל שלהם. ההתפתחות בממשק, שאמורה להוביל להתפתחות במערכת יחסים עם הגולש, זה המפתח של כל רשת חברתית מוצלחת (גם בחיים), והכי הרבה התפתחות שפייסבוק מצליחה לעשות היום, זה להגדיל את התמונות בניוזפיד.

עוד בנושא: כל החדשות והסיפורים על ה-EdgeRank של פייסבוק

2. מה אם האלגוריתם היה מתעניין בי? מה אם הוא היה שואל בערב איך עבר היום שלי, מנסה למצוא מה מעניין אותי, נותן לי להרגיש בבית. במקום להתאים תוצאות אישיות, בפייסבוק דוחפים לי לפיד סטטטוסים של אנשים שעשיתי להם לייק לפני יומיים, כאלו שהגבנו יחד על אותו סטטוס, או כאלה שנכנסו אליי לפרופיל. עכשיו, אין בעיה שהם יעשו את זה, הם עושים דברים הרבה יותר גרועים, אבל לפחות שלא יקראו לזה אלגוריתם.

אלגוריתם אמיתי, זה אחד שמקשיב לך, ומזהה את המילים הפופולריות שיצרת איתן אינטראקציות בתקופה האחרונה, מצליב אותן עם קלסטרים (סוג של ענני מידע) של חברים, ונותן חשיבות גבוהה יותר לחברים שאתה נפגש איתם יותר.

אלגוריתם אמיתי זוכר מה אתה עושה כל שבוע (נוסע להורים בשבת? משחק כדורגל?) ומחבר לך פרסומות קשורות. אולי גם שיחות רלוונטיות (פעם בשבוע, שיחות של חברי ילדות שעוד גרים ליד ההורים – גם בשבתות שלא נסעת לבקר זה יכול להיות רלוונטי).

אלגוריתם אמיתי מזהה שעשית צ'קאין במסעדה, ומקפיץ לך אוטומטית את הפוסטים הכי מוגבים שקשורים למסעדה, אם אפשר, בחלוקה לתמונות וטקסטים, עם סינון לפי כמות אינטראקציות וזמן, בבקשה.

אלגוריתם אמיתי מזהה את ההתנהגות שבגללה אתה ומישהו מסויים אמורים להכיר, ומציג לך 'פיפול יו מאי נאו', כמו שצריך – עם הקשרים, ואירועים משותפים, וחברים שהופיעו בתמונות באותו אירוע.

אלגוריתם אמיתי זה כמו האישה שתמיד רציתי שתהיה לי. הוא מקשיב ומלא חמלה, מצחיק אותך כשצריך, ולא מונע ממך להיפגש עם חברים שאתה אוהב, פשוט כי אין מספיק מקום בפיד, ולא בא לו היום.

פייסבוק הפכה מרשת חברתית לספר טלפונים ממש מתקדם, ובניגוד לעבר, אין לה כבר יכולת אמיתית להבין את הקהל שלה ולהמשיך להוביל לאורך זמן את השליטה בתנועת המידע באינטרנט

בפוסט הבא, נדבר על איך מפסיקים למכור באנרים, והופכים את המודלים האלה גם למשהו שעושה כסף.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. כל אדם שמעוניין להרוויח כסף מאתר הכרויות צריך שני דברים
    1. ליבנות אתר ולהשקיע 100.000 שח על הקמה
    2. להריץ את האתר בחינם במשך 8 שנים כדי להגדיל את הדתא
    3. להילחם מול אתרי הכרויות גדולים
    אנחנו פותרים לך את כל העיניין הזה
    אתה מקבל אתר הכרויות עם כל המערכות בפנים וכן עם מערכת של 900 שדכניות
    + מאגר של 50,000 פנויים פנויות כבר בפנים
    האתר בנוי בצורה מאוד יפה ומאוד מושקע ברמה בין לאומית
    אתה מסוכרן עם עוד 100 אתרים בין לאומיים
    כך שאצלנו עושים מנויים יותר מכל אתר הכרויות אחר
    אנחנו עושים את כל העבודה בישבילך /מיילים/סמס/שרות לקוחות
    הלקוחות שאתה תגייס לאתר יקבלו גם הודעות במייל וכן סמס גם מבחורות וגם משדכניות
    ויעשו מנויים אצלך
    לאחר 3 חודשים של גיוס לקוחות יתחילו לעשות אצלך כל יום מנויים
    ותרוויח כסף פסיבי בלי לעשות כלום
    ……………………………………………………………………………………………………..

    במידה ותגייס כל חודש 330 נירשמים בחינם
    כפול 3 חודשים הגעת ל1000 נירשמים
    שמיתוכם 10% עושים מנוי
    תוצאה של 30 אלף בחודש השלישי
    וכל חודש יש לך לקוחות ישנים + חדשים
    זאת אומרת כל חודש האתר שלך יעשה יותר כסף
    50 אלף ו100,000 לאחר חצי שנה
    יש לך פלטפורמה של חצי מליון שקל ביד בחינם
    אנחנו מתחלקים חצי חצי במנויים
    הכוח שלנו זה שאנחנו מערכת של אתרי הכרויות שעובדים יחד
    וכן יש לנו את המאגר הכי גדול בארץ של שדכניות

    נעזור לך בכל מה שצריך
    בקיצור כנס לקישור ותיראה לבד ללא תשלום

    http://www.goyerberg.com

    דורון 052-7433487

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים