מזבלה.קום

Onimation – כשאונליין ואנימציה נפגשים

Onimation - כשאונליין ואנימציה נפגשים
Onimation – כשאונליין ואנימציה נפגשים
נדב רביב
נדב רביב

היא נמצאת כמעט בכל פינת רחוב בישראל. הילדים שלכם מכורים אליה. היא האאוטפיט החם עכשיו בפייסבוק. היא שולטת במובייל כבר שנים. והיא כבשה את פסטיבל קאן השנה (לקחה גרנד פרי ב-3 קטגוריות!). היא רצחה את הפרינט, שפשוט נראה יבש לידה… ובטלוויזיה היא הכי אהובה בכל ברייק פרסומות. תמיד.

האמת, אתם כבר מכירים אותה. שנים. מדהים שהיא לא מזדקנת בכלל, אלא רק משתבחת עם השנים. מחלחלת יותר 360 מקמפיין 360. איך? כי היא תופסת את הלב. מתלבשת על המדיה המרכזית והאפקטיבית ביותר. כי קשה לא להתאהב באנימציה כשגדלת על טום וג'רי / 'צעצוע של סיפור'. האנימציה תמיד הייתה כאן ותמיד תהיה. מה-DVD של 'אלאדין' ועד האנימציות החדשות במסנג'ר של פייסבוק.

עוד בנושא: פסטיבל קאן 2013, כל החדשות, כל הזוכים >>

השנה בקאן, האנימציה לקחה צעד קדימה לעולם הדיגיטל עם הטרנד החדש: Onimation. כשהאונליין ואנימיישן נפגשים בעולם הסושיאל, תראו את התוצאות: מקאן אריקסון מלבורן יצאו בקליפ אנימציה של 3 דקות (ולא 30 שניות בטלוויזיה) לקמפיין למניעת תאונות של רכבת המטרופולין של מלבורן – הקליפ שטף את העולם עם 50 מיליון צפיות ביו-טיוב, והחודש גם עלתה אפליקציית משחק! (1/2 מיליון הורדות באנדרויד מרקט. באפפ סטור לא חושפים את המספר.. אפשר לנחש בוודאות שזה מעל למיליון.)

והאנימציה לא עוצרת בדו-מימד… BBDO ניו יורק הפיקו שימפנזה ב-3D לעמותה למען זכויות בע"ח (PETA), כדי להציג חיה בשבי, בלי לצלם חיה בשבי. והתוצאה? אריה זהב בקטגוריית Film Craft בקאן.

מה הופך את האנימציה לכ"כ אפקטיבית בפרסום, גם בארץ? Love marks. תיאוריית הקריאייטיב של סאצ'י העולמית, עובדת בעולם עמוס הפרסומות והצגים הקרירים בדיגיטל: אנחנו נמסים מהחברות העמוקה של היונים בביטוח ישיר. מהשובבות הצבעונית של הלוטוגוצים. מההומור הפרוע של צמד ביסלי. מהאנרגיות הגבוהות של התוכי של בזק בינלאומי. מהעולם הקסום של פלאפון. (כן, אנימציית 3D שובה את הלב באותה מידה. ראה מסטיק פייב בטלוויזיה). והתינוק של במבה כמובן!

ממקום 1 בתחרות האפ"י (הלוטוגוצים) ועד טופ פייב באדפורום (היונים של ביטוח ישיר), האנימציה מחלחלת בארץ ובעולם… כי היא פונה לכל לב. בכל גיל. לכל מטרה. אתם מוזמנים ליהנות מעולם האפשרויות הבלתי מוגבלות. Dream on.

נדב רביב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בסנובול | Snowball.co.il

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. רק חבל שתעשיית האנימציה בישראל שוות ערך לתעשיית כריית היהלומים שברפובליקה העממית שבקונגו.

    ניצול זהה לעובדים..

    יש עתיד כפרילנס..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים