הכירו את רן אסא – מנהל השיווק של יקבי כרמל

רן אסא
רן אסא

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם להכיר במדור מיוחד את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של החברות והמותגים מהמוכרים במשק הישראלי. האורח השבועי הוא רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, לשעבר (כרמל מזרחי, וקודם לכן כרמל) בניהולו של המנכ"ל נדב ארנס-ארד. יקבי כרמל היא מיצרניות ומשווקות היין הגדולות והוותיקות בישראל המפעילה מספר יקבים, הראשונים שבהם הוקמו ב-1889 במושבות ראשון לציון וזכרון יעקב על ידי הברון בנימין אדמונד דה רוטשילד.

אני במשפט
חיי ונושם שיווק, עם זיקה לתעשיית המזון והמשקאות (FMCG) ולעולם הקמעונאות, מאמין בעבודה קשה וסלילת דרך מלמטה.

איך הגעת לעולם השיווק
מגיל צעיר נמשכתי לתחום המזון ובעיקר להתנסות במוצרים חדשים. בסיום השירות הצבאי התחברתי לקטגורית משקאות החריפים\יין\בירות. התחלתי מלטה כברמן ומדריך בקורסי ברמנים ובהמשך השתלבתי כמקדם מכירות בחברת יבוא הפצה ושיווק של מותגי אלכוהול מובילים בין היתר יגרמייסטר וטקילה קוארבו. בסיום התואר הראשון שלי קיבלתי הזדמנות מיגרמיסטר להשתלב ולהוביל את המותג בשוק המקומי .

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלת לאחרונה?
במסגרת עבודתי הנוכחית כמנהל שיווק ביקבי כרמל הייתי שותף להשקת אסטרטגיה חדשה למותג העל מתוך הבנה שיין מחבר בין אנשים ובעצם יותר יין = יותר רגעי שמחה משותפים. ההשקה כללה מהלך 360 התומך במותגי הליבה של היקב עם מסר משותף "לחיי רגעים של שמחה" שהוביל לתוצאות עסקיות מעולות.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיניך?
מנהל שיווק טוב בעיני הוא אדם שאוהב וחיי את תחום השיווק שיודע לראות את התמונה הגדולה תוך חיבור לליבו של הצרכן.

פרגן לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
אני מאוד מעריך את רשת שופרסל שהובילה את הצריכה המקוונת. שופרסל זיהתה את מגמת הצריכה המקוונת העולה בקרב הצרכנים הישראלים כאוקיינוס כחול, כיום יתר רשתות השיווק עובדות בזה אך שופרסל שומרת על הובלה וממשיכה להתחדש ולפתח קטגוריות חדשות לקנייה מכוונת. המהלך לווה בקמפיין דיגיטלי ממוקד המעביר את המסר והנחשקות לממשק הקניות המכוונות של שופרסל.

מהו שיווק דיגיטלי עבורך?
שיווק דיגיטלי היא מדיית הפרסום החשובה והמאתגרת ביותר בעיני השווקים והמפרסמים. הפלטפורמות בדיגיטל לא מפסיקות להתחדש ובקצב מהיר הרחבת הידע קריטית. המדיה מאפשרת לנו להעביר דרכה את מסע הצרכן משלב יצירת מודעות , העברת תוכן משלים לכוונת קניה ועד הנעה לפעולה. היתרון הגדול של המדיה הדיגיטלית היא פילוח נתונים וביצועים במטרה לתקשר עם הקהל המטרה באופן ממוקד אנו ביקבי כרמל יוצאים עם קמפיינים ייעודיים במדיה הדיגטלית ואף משתמשים במדיה הדיגיטלית כפלטפורמה משלימה בקמפיינים גדולים

מסר למנהלי שיווק חדשים:
תלמדו ותכירו את הצרכן ואת צרכי הלקוחות איתם אתם עובדים בשוטף, תכירו את המוצר שלכם מא'-ת'. תהיו סקרנים ותחקרו את התחום השיווק שלא מפסיק להתחדש.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים