הכירו את הדר חורי קרייזלר – סמנכ"לית השיווק של סלופארק (cellopark)

הדר חורי, צילום: גלעד שטיינברגר
הדר חורי, צילום: גלעד שטיינברגר

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם להכיר במדור מיוחד את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של החברות והמותגים מהמוכרים במשק הישראלי. האורחת השבועית היא הדר חורי קרייזלר, סמנכ"לית השיווק של חברת סלופארק (cellopark) המפעילה שירותי חניה סלולרית.

אני במשפט:
אני הדר חורי קרייזלר, בת 31, במקור משוהם וכיום מתגוררת בתל-אביב. נשואה באושר לטל.

איך הגעת לעולם השיווק?
החל מגיל ההתבגרות כשהתחלתי את דרכי בשוק העבודה, תמיד הייתי אחראית בכל משרה על נושא השיווק והשירות וכך התפתחתי בתחום. האוריינטציה והאהבה שלי לתחום תמיד היו שם.

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלת לאחרונה?
במקביל למחאת הפונדקאות החלטנו להתגייס למען הקהילה ולמען עתיד שוויוני יותר במדינת ישראל שאנחנו כל כך אוהבים. בצעד חריג מימנו חניה לכל באי ההפגנות (לקוחות קיימים וחדשים כאחד) ברחבי הארץ מתוך רצון כן להביע סולידריות ולתת ערך אמיתי ללקוחותינו. לרגע לא דמיינתי שה-RTM יהיה מוצלח כל כך, שכן זה היה מהלך בזק ולגמרי "מהבטן". הפוסט הפך לוויראלי ביותר, וקיבלנו אלפי תגובות אוהדות מעם ישראל במדיות השונות.

הדר חורי, צילום: גלעד שטיינברגר
הדר חורי, צילום: גלעד שטיינברגר

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיניך?
מנהל שיווק טוב הוא אחד שמבין ששיווק ושירות חייבים ללכת יחד. לדעתי, רק ברגע שבחברה השירות הוא באמת אדיב ומקצועי, יש למנהל השיווק הלגיטימיות התדמיתית והכלכלית לצאת במהלכים גדולים. בנוסף, על אף שעולם הדיגיטל תופס חלק משמעותי מעוגת תקציב השיווק, אני מאמינה שלעולם הפרסום המסורתי (off-line) יש עדיין מקום של כבוד במרבית עולמות התוכן ובטח שבעולם החנייה.

פרגני לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
חברת Diesel ממציאה את עצמה בכל קמפיין מחדש ומחזקת את הנאמנות למותג באופן מעורר השראה באמצעות חדשנות ושבירת מוסכמות חברתיות. המותג התרחב והשיק ליין פרימיום וכמו כן נכנס לעולם עיצוב הבית. למעשה המותג דיזל מייצר ללקוח עולם שלם המושתת על ערכיו הייחודיים.

מהו שיווק דיגיטלי עבורך?
שיווק דיגיטלי הוא שיווק שבו הרבה מהכוח השיווקי המסורתי שהיה שמור בעבר רק לתאגידים כעת יכול לשמש כל חברה או אדם המעוניינים להתנסות בכלים ובפתרונות האינסופיים שהעולם הזה מציע. השיווק הדיגיטלי מייצג עבורי את הפלטפורמות שבהן לגיטימי ללכת על הקצה, לנסות ולהתנסות והכל בהקלקה מהירה.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
חקרו את עולם התוכן החדש שאליו אתם נכנסים. נסו להבין מה הלקוחות שלכם צריכים ומה כואב להם, מהן נקודות החוזק והחולשה של המותג אותו אתם מובילים והכי חשוב: תנסו, מקסימום תצליחו!

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים