מהירי החלטה והקלקה? רשת מלונות פתאל תחלק חופשות בחינם לראשונים שיקליקו באפליקציית yala

אפליקציית yala
אפליקציית yala

סוכנות הדיגיטל אקליפטוס, משיקה קמפיין דיגיטל ייעודי לרשת מלונות פתאל, במסגרת אפליקצית "yala", המציעה מגוון חופשות במחירים מוזלים להזמנה מיידית וספונטנית מהיום למחר. במסגרת הקמפיין, מדי מיום והחל מהשעה 12:00 בצהריים ועד חצות, יועלו 3 חופשות באפליקציה, לכלל מלונות רשת פתאל בישראל, בעלות של 0 שקלים ללילה אחד, המתוארכות ליום שלמחרת. דהיינו, על מזמין החופשה להיות גמיש וספונטני כך שעליו לצאת לחופשה למחרת ההזמנה. דיל די משתלם לאור העובדה שמדובר בעלות של 0 ₪.

הגולש הראשון שיקליק על החופשה המוצעת באפליקציה (יש להיכנס מספר פעמים ביום בכדי לאתר את החופשה המוזלת), יזכה לצאת לחופשה ללא עלות. הקמפיין ימשך 10 ימים במהלכם יחולקו 30 חופשות ב-0 שקלים ללילה אחד וסך הכל מדובר בהנחה של כ-40% לחופשה זוגית.

במונחים של אפליקציה מעולם התיירות yala נחשבת להצלחה מסחררת. האפליקציה הושקה בחודש יולי 2015 ועד היום הורידו אותה למעלה מעל 100 אלף משתמשים. "מרגע ההשקה מכרה yala מעל 3 מיליון ₪ חופשות של הרגע האחרון", מספר נדב פתאל, מנהל תחום הדיגיטל של רשת מלונות פתאל. לדבריו, "כחלק מפעילות ההשקה והחדרת המותג, יצאנו בקמפיין שמטרתו לעודד את הורדת yala ולזכות בחופשות ספונטניות במתנה לאנשים ספונטניים – מה שכמובן יצר באזז גדול ותנועה חזקה של גולשים".

מנכ"ל אקליפטוס, אלעד סטפנסקי: "אפליקציית YALA החדשנית של פתאל מציעה ערך אמיתי לצרכנים ומאפשרת להם להזמין חופשה ספונטנית מהיום למחר במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים הרגילים. האפליקציה מציעה ממשק משתמש פשוט ונוח ותהליך הזמנה שאינו מצריך פרטי אשראי, כך שברגע שמתנסים פעם אחת ב YALA מתמכרים לזה, ולכן המשימה שלנו כמשרד הדיגיטל של פתאל הייתה ליצור את ההתנסות הראשונית, וחיפשנו פעילות שתכניס את האנשים לתוך האפליקציה ותעודד שימושיות. הרעיון המהפכני של האפשרות להזמין חופשה ב- 0 ש"ח יצר כבר ביום הראשון למהלך כמות עצומה של כניסות והורדות שרובן באו באמצעות שיתופים ויראליים של המהלך ע"י הצרכנים. מסוג המהלכים שרק רשת מובילת חדשנות כמו פתאל יכולה לעשות ואנו גאים להיות השותפים שלה".

אפליקציית yala של מלונות פתאל
אפליקציית yala של מלונות פתאל

קרדיטים
מנכ"ל: אלעד סטפנסקי סמנכ"ל קריאיטיב: ארנון רותם קריאטיב: ענת נושי שרם סמנכ"ל תוכן: יואל אריאל שמיר ניהול תוכן: אדר הראל עיצוב: תום דר סמנכ"ל מדיה: ישי פריד מדיה: רון קריסטל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. שלום,

    שמי הדר. אני עוזרת עורכי דין בלהגדיל את חשבון האינסטגרם שלהם.

    אני מחפשת אנשים חדשים לעבוד איתם ואני חושבת שאני באמת יכולה לעזור לך להגדיל את חשבון האינסטגרם עוד יותר וליצור לך תדמית טובה יותר.

    אם זה משהו שמעניין אותך, תודיע לי.

    תודה,
    הדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים