לידרס ובית הקונספטים אלנבי משיקים פלטפורמת ניטור של משפיעני אינסטגרם (הצצה ראשונה)

אינסטגרם
אינסטגרם

לאור תקנון השימוש המחמיר של פייסבוק שאוסר כמעט לחלוטין על יצירת רווח מהאהדה האינטרנטית והמוני העוקבים של אושיות הפייסבוק השונות, אפליקציית אינסטגרם (instagram) הפכה בתקופה האחרונה לזירה החמה והבולטת ביותר בעולם המקוון, בו מותגים משתמשים כדרך קבע במשפיענים כשגרירים של המותג ומשלמים אלפי ועשרות אלפי שקלים בעבור פרסום ותיוג תמונות.

מריה דומרק, טליה סוטרה / אינסטגרם
מריה דומרק, טליה סוטרה / אינסטגרם

מערכת ניטור חדשה בשם 'Leaders Analyzer' שפותחה בישראל על ידי חברת לידרס (Leaders) של ערן ניזרי ובית הקונספטים 'אלנבי' של שרוליק איינהורן וגיא אסיף, סורקת ומנטרת את חשבונות האינסטגרם של מרבית מבעלי החשבונות הישראלים ומנתחת מי הם המשתמשים האהובים והנעקבים ביותר, בדגש על כאלו שטרם התגלו על ידי התקשורת והפכו ל"ידוענים" באופן רשמי.

המערכת מנתחת את דפוסי הפעילות של המשתמשים ומדרגת אותם על פי כמות העוקבים, התגובות והלייקים. בנוסף, המערכת מאפשרת גם לגלות מי הם אותם כוכבי אינסטגרם, בעלי הביצועים הטובים ביותר באפליקציית שיתוף התמונות והוידאו של חברת 'פייסבוק'.

קראו גם: פיתוח ישראלי יאתר לכם את המשפיענים בפייסבוק

המערכת של לידרס טרם הושקה באופן רשמי ועתידה לעלות בשבועות הקרובים, אולם לידי המזבלה הגיע סרטון הדגמה ראשון שמציג את המערכת ואת השימוש בה. אחת הדוגמאות שהתגלו תוך שימוש במערכת הוא פרופיל האינסטגרם של הדוגמנית מריה דומרק, עם יותר מ-214,000 עוקבים. לדבריה, אנשים מזהים אותה ברחוב כ"זאת מהאינסטגרם" ואפילו עוצרים בכדי להצטלם יחד.

חשבון חזק נוסף הוא של טליה סוטרה גם עם 214,000 עוקבים. היא אמנית יוגה החושפת ברשת את סיפור העלייה שלה והקמת בית בישראל. הגולשים מעורבים בתהליך, שואלים שאלות והיא מרגישה שהם כמו משפחה בשבילה, כך היא מספרת.

ערן ניזרי, מנכ"ל ומייסד חברת לידרס מפתחת המערכת העוסקת בפרסום באמצעות רשתות חברתיות: "אפשרויות החיפוש החדשות באינסטגרם ישמשו הפקות של סדרות ריאליטי כמו 'האח הגדול' ו'הישרדות', שיוכלו להתחיל את העונה עם דמויות שכבר הוכחו כמושכות תשומת לב ומביאות איתן את מאות אלפי העוקבים למסך".

ניזרי מוסיף: "המערכת יודעת לפלח את המשתמשים על פי נישות תוכן כאוכל, אופנה, ספורט, אמנות, מוזיקה ופיטנס. פילוח זה מאפשר להבין מי הם הגורואים הרלוונטיים החזקים ביותר בכל תחום ומשמש חברות מסחריות המבקשות מובילי דעה בתחום פעילותן".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים