אפליקציית VINE: צפו ב-5 דוגמאות לתוכן שיווקי ויראלי באפליקציה החמה ביותר בעולם

curtis

אפליקציית VINE של טוויטר היא הדבר החם ביותר כיום בסצינת המובייל. עם עשרות אלפי משתמשים חדשים שמצטרפים מדי יום, ואלפי סרטונים שנוצרים על ידי גולשים בכל שעה, זו בהחלט יכולה לגרום למארק צוקרברג להתחרט על עיסקת אינסטגרם. הייחודיות של VINE היא ברורה, מצד אחד זו מעניקה בידור קליל ומהיר כמו שרובנו אוהבים ומצד שני VINE החזירה את הכבוד לתוכן גולשים, אשר מוכיחים שאפשר ליצור דברים קריאייטיבים במיוחד, במסגרות זמן של 7 שניות לסרטון.

בפרק זמן קצר מאוד, VINE יצרה עשרות סלבריטאי רשת חדשים עם כוח והשפעה בלתים נתפסים. אלה צברו מאות אלפי ומיליוני מעריצים ועוקבים עם אחוזי אינטראקציה גבוהים במיוחד הנעים בין 5-12%. אותם סלבריטאי VINE לא נוצרו סתם, רובם החלו על תקן יצרני תוכן בתשלום שנועדו להרים את האפליקציה, בהתחלה הם קיבלו כמה דולרים עבור יצירת הסרטונים, אך עם צבירת הפופולאריות של האפליקציה, אלה הפכו לסלבריטאים ברמה שאפילו מפתחי VINE לא ציפו לה והחלו לגזור את הכסף הגדול.

מפרסמים רבים וגדולים החלו להשתמש ב-VINE לקידום אינטרסים מסחריים; רדבול, ג'נרל אלקטריק, דומינוס פיצה, נסטלה, גופי תקשורת שונים, וירג'ין מובייל ועוד. כולם ללא יוצא מן הכלל הבינו מהר מאוד את הקונספט של VINE ולמדו להתאים בצורה חכמה את התוכן השיווקי שלהם למסגרת של 7 שניות, תוך שהם משתמשים באותם VINE CELEBS.

1.3 מיליון עוקבים: מלך הדוריטוס של Jordan Burt (ג'ורדן ברט)

750 אלף עוקבים: דומינוס פיצה של DRose

1.2 מיליון עוקבים: טויוטה של Simon Rex (סיימון רקס)

890 אלף עוקבים: toaster treats של Brandon Calvillo (ברנדון קאלוילו)

1.2 מיליון עוקבים: נסטלה של Curtis Lepore (קרטיס לאפורי)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים